joddjodd Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Skulle hatt nye støtdempere til bimmern og kom over disse på finn.no. Er disse noe å satse på eller? Bare boss? http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Takker for svar
Beivakongen Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Ja Sachs er vell like bra standard dempere som kyb osv. så lenge de passer til din bil.
opt Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 sachs er bra det, mine gamle 97 m-tech dempere var sachs. gode å kjøre på kombinert med rett fjærer
Nøstbakken Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Har dei demperen på min bil e36 is, funker fint. betalte vel 2500 per demper .
joddjodd Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 Høres bra ut.. Så disse demperene funker fint sammen med senkefjører?
opt Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Høres bra ut.. Så disse demperene funker fint sammen med senkefjører? kommer an på lengden på de det. er det rett lengde vil de nok funke bra ja. husk å skaffe deg gummiklosser på de hvis du ikke har.
Ad|oS Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Kommer an på hvor mye du har senket. "Regelen" er vel at du kan senke opp til 40mm med orginale dempere, men skal du senke mer bør du ha kortere dempere siden orginale vil få en unormal vandring. Dette gjør igjen at de vil slites veldig fort. Altså vil disse passe på lite senk. Sachs er forøvrig bra merke og skal hvertfall holde kvaliteten på de orginale BMW har
Gjest Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Kommer an på hvor mye du har senket. "Regelen" er vel at du kan senke opp til 40mm med orginale dempere, men skal du senke mer bør du ha kortere dempere siden orginale vil få en unormal vandring. Dette gjør igjen at de vil slites veldig fort.Altså vil disse passe på lite senk. Sachs er forøvrig bra merke og skal hvertfall holde kvaliteten på de orginale BMW har Så det du sier her er at dersom jeg kun ønsker å senke min med 20mm bak og 40mm foran så kan jeg benytte meg av de orginale demperne? Hyggelig lesning, for det ble skiftet dempere på min rett før jeg kjøpte den for ikke mange månedene og kilometrene siden.. Noen tips om hvor en kan få tak i ett sett med gode senkefjører til en 2000 mod 520d da? Det ble nemlig litt for stor glippe foran synes jeg etter jeg satte på 18" med 235-40-18 foran og 265-35-18 bak.. Noen tips altså...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå