Gå til innhold

Folk som stjeler

trulS
 Share

Anbefalte innlegg

Å stjele en cdspiller kan jeg forstå, angeleyes kan jeg forstå hvis du har e30, men.. m3 framskjermer? hva er vitsen å stjele det hvis du ikke har bakskjermene?

Bilen står ute i gården, oppå 2 bukker, igår kveld så var alt komplett på den, så kom jeg ut i dag og begynner å skru, skal ta ut motoren, så etter et kvarter så legger jeg merke til at frontlyktene er vekke, så tenkte jeg godt etter om jeg hadde skrudd dem av eller ikke, (var ganske trøtte etter lang dag på jobb) også ser jeg opp og ser at framskjermene er vekke,

da begynte det å gå opp for meg, så jeg går rundt bilen og skal til å lukke opp fører døren, og ser at den står åpen, får eg klump i halsen og ser det jeg forventer, en topp modell til alpine er stjålen:(

Men det som er at dette må være planlagt, du går ikke inn i et boligstrøk og tenker, hum, framskjermer, det må jeg ha!! sånn uten videre..

Og d verste er at det er sannsynligvis noen jeg kjenner... Men spørsmålet er kem og jeg kan jo ikke beskylde noen heller uten å få masse problemer.. lurer litt hva jeg skal gjøre.. har dere noen ideer? nytte lite å anmelde det da jeg ikke har noe serienr.

Så er litt frustrerte nå når de har sjålet alt jeg brukt penger på i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke at dem tør!

Tror det nokk er mangen gjengangere som stjeler på denne måten, og en gang må dem jo bli tatt!

Hadde det vært meg som ble frastjålet noe slikt så hadde det klikket for meg!

-håper du finner de skyldige i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jævelen har god samvittighet når han har fått skrudd sammen bilen sin av stjelte deler.

Sikkert ikke en del som er kjøpt på ærlig vis.

Desverre så finnes det slike . Utnytte-utnytte-utnytte-stjel-stjele-stjele.

Helt utrolig. Må jo snart bygge "bunker" for å få ha tingene sine i fred.

Er lei meg på dine vegne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å hørre at folk bryr seg ihvertfall... og jeg skal finne ut hvem det er.. jeg bor i stavanger så hvis noen i området hører om noen som akkurat har fått seg noen nye deler så si i fra.. selvom at det er nesten umuligt å si at det er mitt.. så det ser nok ut som at jeg må kjøpe alt på nytt uansett!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lignenes episode selv.. der noen hadde kastet en stor stein inn ijennom ruta på min gamle e30 325 da tok de cd spilleren men det var jo ikke det verste det verste var at det regnte og snøde noe jævlig den helga bilen sto parkert i nabolaget på en parkerings plass det var så dårlig vær at jeg holdt meg innendørs den helga når mandagen kom og jeg skulle hente bilen så var den full av vann og snø inni bilen det gikk i ett med dashbordet!! da viste jeg faen ikke om jeg skulle le eller grine var helt kjørt i huet alt var så å si ødelagt innibilen alt var søkk blaut og alle setene var fulle av glass skår som ikke ikke gikk an å få vekk fra setene... jeg hadde en fealing på at dette må være en jeg vet hvem er for bor i en liten plass å alle vet hvem alle er. så jeg sa til mine nermeste kompiser at viss jeg får et brukbart tips slik at jeg kan få tak i jævlen da fikk de 1000kr for tipset det gikk det ikke en uke en gang før det kom en å sa hvem som gjore det :) så jeg bet. 1000kr til mannen med tipse å tok jævlen som ødla bilen min. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...