Martin-D Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Hei Min E 36 316i har såvidt begynt å gjøre litt som den selv vil, ofte når jeg kjører over f`eks en fartsdump eller humper i vegen slår antispinnen seg av. og en lampe begynner å lyse, dette skjer ikke når jeg kjører på vanlig veg. For å få slått den på igjen nytter det ikke å trykke på knappen, men må da stoppe bilen, slå den av og starte den igjen. Da er alt normalt igjen. La også merke til i går at det lyste i ABS-lampen i går når jeg dro fra jobb, har kun sett denne en gang, ikke lyst siden. Kjipt med feil som kommer og går, kan vel være vanskelig å finne ut hva det kan være for no? Noen som evt vet om en løsning på dette problemet? Frykter selv dårlig kontakt en eller annen plass, det med ABS-systemet vet jeg ikke hva som kan være feil..
jolly Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Er jo en ting du bør få fiksa før vinter'n gjør sin innmars med vaskebrett og andre hompetitter. Kommer jo å være utkoblet hele tiden denne da. Merkelig feil.....
ADHD POWER Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 jeg ville skjekka abs senorene. mulig at ecu har gått berserk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå