Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 fører døren bør byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 fører døren bør byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Som du ser må nok fører døren byttes ellers er bilen veldig fin Noen som byr 8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520_Kristiansen Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hadde du giddi å selge baklytene for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Hadde du giddi å selge baklytene for seg selv? Tja kan vel det om noen ordner andre orginal lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Nå , hvordan går salget?? Jeg står fortsatt ved mitt bud på 7K (inkl baklykter men uten motor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Ja ok bilen har jo foresten angel eyes klarglass lysa også. de kosert jo litt husker ikke helt hvor mye. har forresten papirer på påkostininger på 17000 fra i fjord sommer kan få med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Ingen som byr over 7? da får den vel gå for det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Da får jeg den for 7k da. Du er selvfølgelig helt sikker på at den var førstegangsreg for over 10 år siden. Jeg rekker ikke hente den denne helgen men kan feks hente den neste fredag eller neste søndag eller midt i uken på kvelden. Bruker jo ikke så lang tid fra 'Oslo og opp. Må bare få leid en bilhenger på min lokale bensinstasjon.. Så det er best vi avtaler en dato så jeg kan få reservert hengeren.Hva passer for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Ja bilen ble solgt ny i norge den så det er nok ikke noe problem. jeg jobber borte fra mandag til tosdag så alt ellers passer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Ja bilen ble solgt ny i norge den så det er nok ikke noe problem. jeg jobber borte fra mandag til tosdag så alt ellers passer fint. Skal vi si at jeg henter den neste fredag (14/9) ved 19-20 tiden? Passer det for deg? Du kan sende meg pm med adresse ofg tlf nummer osv. Har send pm med mitt nr til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Ja bilen ble solgt ny i norge den så det er nok ikke noe problem. jeg jobber borte fra mandag til tosdag så alt ellers passer fint. Skal vi si at jeg henter den neste fredag (14/9) ved 19-20 tiden? Passer det for deg? Du kan sende meg pm med adresse ofg tlf nummer osv. Har send pm med mitt nr til deg. Hei ja dato'n passer fint for meg, Jeg bor på Skal ta og skru på rattstammen jeg og gjøre den klar. Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg