Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kjøpt meg bil for en tid tilbake, og tenkte at den var jo litt dyr, så får vel holde den orginal, men den tanken forsvant kjapt. Også er den sikkert ikke verdt mer enn 10-15 lapper når jeg er ferdig med den etter 3 år på høyskolen...

Det er altså en e36, 95 modell. Gi gjærne lister på hva som er kult for en slik bil, også sett gjærne en ca pris for det dere skriver opp. (jeg går ikke så langt at jeg må gjøre store modifiseringer av bilen med sveising og glassfiber og drit...)

takk for svar=)

her er noen bilder av den forresten:

19_-471994597.jpg

19_1761602452.jpg

Skrevet
Se prosjekttåden min. Der er det masse å gjøre:)

Totalpris på min uten bil: ca 80k. (da er ALT gjort selv)

men dette involverer gjerne NOE sparkel,glassfiber og sveising... :wink:

Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men hvite blinklys, større felger og litt senk gjør ganske mye med inntrykket av bilen uten at det blir så utrolig dyrt. Tåkelys ser også litt bedre ut å ha i fangeren foran.

Disse kan du få for 349,- per stk på biltema, så trenger du kun et org ledningsnett til dem. Er enkelt og rimelig å montere. Felger kan du jo vurdere å kjøpe brukt. Jeg har iallefall alltid gjort det. Anbefaler bilstein b10(60/40mm) til rett under 5000kr hvis du skal senke bilen.. Baklyktene koster rundt 2000kr, blinklys foran kan du få uorginale til rundt 600kr. Sideblinklysene kan du få billig på biltema også. Er ikke sikker på om du finner dem i katalogen til e36, men e34 har helt like.

Videre kan du jo bytte fangere til f.eks M3 (som flertallet foretrekker) dem koster alt fra under 2000kr til 5000 som en orginal koster sånn ca. Ser du allerede har m3 speil.. :)

Skrevet

Takk for et godt svar med priser og det hele :) Har allerede satt på hvite blinklys og angel eyes. Det neste var vel tåkelys, også lurte jeg på xenon i kjørelys. Lurte litt på å kjøpe en leppe til org frontfanger, syntes det holder. Hvilke felger tøffe uten å tømme lommeboka? (uten den harry kanten) Senking kommer også etterhvert antar jeg, bilstein er bra merke? Fikk sjokk av å se på prisene til over 10k for senkesett. Er det forresten bare fjører eller med dempere og? Bilstein til 5k altså.

Skrevet

Heisann, kjøpte en bil i samme tilstand som deg for lenge siden. Og jeg gjorde følgende med bilen, og ble grisefornøyd.

1. Satt inn grøftelys.

2. Hvite blinkere foran og på sidene.

3. Sota baklyktene litt.

4. Senket 40mm foran og 20mm bak.

5. Pluss 17" hjul.

Skrevet
Se prosjekttåden min. Der er det masse å gjøre:)

Totalpris på min uten bil: ca 80k. (da er ALT gjort selv)

Se på min.. Totalpris: .. Eeeeh neeei ;)

Hadde en sånn en før.. Må ta stilling til hvor langt du vil gå.. Men

1. senk (fjører fåes til 1500)

2. Felger og dekk (så dyrt lommeboka rekker)

3. Hvite blinkers (allround, regn med 600 pluss baklykter)

4. Tåkelys foran (1000-lappen)

5. Tone ruter

6. Eksostuss

7. Polere

Stage II

8. M3 fanger (original-> 4500.. Jalla = 2000 pluss sparkel, husk lakk)

9. M3 lister

10. Faceliftgrill (1500 + lakk)

11. M3 diffusor (1500-2000 + lakk)

12. Hengerfeste? (Priceless)

13. Nye lykter (3000)

Hoi hoi.. det baller på seg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...