betben Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hei Er veldig interisert i venstre bakdør i Royalblue Metallic,håper du kan sende.Jeg betaler frakten.
sammigun Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Byr 800kr for speedometer Synes det blir i minste laget... Da ender det nok heller opp i min 520 12v, den trenger jo slikt.... motor og kasse fortsatt til salgs? Nå er motoren solgt og levert.... Takk for handelen! Hei Er veldig interisert i venstre bakdør i Royalblue Metallic,håper du kan sende.Jeg betaler frakten. Sende kan jeg, vettu.... Sender deg en PM, jeg...
betben Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hei,er fremdeles interisert ivenstre bakdør,hvis du kan sende. Bergen
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Ikke for øyeblikket, dessverre... Det jeg har, står i første innlegget..... Men det dukker stadig opp noe nytt.
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Fjærbeina fremme? Uten nav, lager osv. Dessverre, har ikke slikt lengre. Det jeg har står i første innlegget.
John-Magne Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 har du panser enda?.. kor masse skal du ha for da og har du bilde av da?
Bauge Racing Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 kor mye ska du hafor den Helt ny og ubrukt kløtsj med trykkplate?
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 har du panser enda?.. kor masse skal du ha for da og har du bilde av da? PM sendt....
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 kor mye ska du hafor den Helt ny og ubrukt kløtsj med trykkplate? Bud over 2000,- vurderes som seriøse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå