ole_m7 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Byr 800kr for speedometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 motor og kasse fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
betben Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hei Er veldig interisert i venstre bakdør i Royalblue Metallic,håper du kan sende.Jeg betaler frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Byr 800kr for speedometer Synes det blir i minste laget... Da ender det nok heller opp i min 520 12v, den trenger jo slikt.... motor og kasse fortsatt til salgs? Nå er motoren solgt og levert.... Takk for handelen! Hei Er veldig interisert i venstre bakdør i Royalblue Metallic,håper du kan sende.Jeg betaler frakten. Sende kan jeg, vettu.... Sender deg en PM, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
betben Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Hei,er fremdeles interisert ivenstre bakdør,hvis du kan sende. Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lefool Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 har du bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Ikke for øyeblikket, dessverre... Det jeg har, står i første innlegget..... Men det dukker stadig opp noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Fjærbeina fremme? Uten nav, lager osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Fjærbeina fremme? Uten nav, lager osv. Dessverre, har ikke slikt lengre. Det jeg har står i første innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 har du panser enda?.. kor masse skal du ha for da og har du bilde av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 kor mye ska du hafor den Helt ny og ubrukt kløtsj med trykkplate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 har du panser enda?.. kor masse skal du ha for da og har du bilde av da? PM sendt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 kor mye ska du hafor den Helt ny og ubrukt kløtsj med trykkplate? Bud over 2000,- vurderes som seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå