///MPower Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 har du en kmstand på det m5 instrumentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Speedo'n er jo digital, og jeg husker ikke helt nøyaktig hva det står på. Men jeg tror jeg kan få det nullstilt hvis det er ønskelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Har du bunnpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Jeg har egentlig solgt den, men med forbehold. Mye mulig jeg får den tilbake, kan gi deg en beskjed hvis det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 hvor lange er m50b20 rådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 De står fortsatt i blokka, har ikke tatt dem ut, så er litt vanskelig å måle for øyeblikket... Men er helt standard deler, kanskje man kan finne lengde på dem på nettbutikken til GS-bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 står ikke på GS. Ingen her som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Hovedinnlegget oppdateres fortløpende når noe selges..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Rådene på M50B20 non vanos er 135mm, mens på vanos (M50TU) er de 140mm. Samme gjelder M50B25 motoren. Du har ikke tilfeldigvis en radiator fra en M50 automat liggende sammigun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Takk for hjelpen, camxer... Mulig jeg har en på låven, jeg skal bortom iløpet av helga, skal sende deg en PM om jeg finner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
betben Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Hei Sammigun,jeg vil fremdeles kjøpe venstre bakdør,eventuelt alle3 hvis fargen er ROYAL BLUE METALLIC. Hilsen Betben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Riktig farge ja. Klart du kan få alle 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
betben Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 nevn en pris for alle 3,må sendes til bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 solgt instrumentet og rattet? hvor langt har telleren i instrumentet rullet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 nevn en pris for alle 3,må sendes til bergen. 500,- per dør.... 1200,- for alle 3 Også får jeg ordnet gunstig frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå