SSM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Tror han mente om bilen var orginal? Altså ikke ombygd? Eller forsto jeg kanskje feil Er orginal M3 selfølgelig, viss ikke hadde det ikke vert en M3 heller! Men den er ikke i orginal stand heller. Er jo senk og slikt selfølgelig. Hvor har du tatt bildene da? Bildene er tatt på kaien i Haugesund under Risøy-brua som du ser:) Tatt på fredag etter Max Power treffet som var på Oasen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Ja, nå trodde jeg siden du mente du ikke var fra haugesund at du hadde tatt dem en annen plass. Men da er jeg med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Jeg har tidl brukt autoglym, men kun meguiars på bmw'en. Syntes autoglym var lettere å bruke iallefall, men resultatmessig er jeg litt usikker. Gjerne jeg skal prøve din "oppskrift" å gi autoglym et forsøk til.. Hva bruker til å påføre og polere med? Nå sisst brukte jeg Meguiars sine pads.. De hadde ikke mer av AutoGlym Perfect Polishing Cloth. Til fjerning av voks (polering) bruker jeg AutoGlym sin mikrofiber klut Hi-Tech Finishing Cloth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Meguiras kan jeg anbefale på det sterkeste.. det er såå mye lettere og jobbe med. polerte en svart Mx3 til broderen med autoglym.. tror jeg brukte 1 time med og tørke av rubbinga. satt som f**n! meguiras sin der-i-mot kommer av uten bruk av makt med micrifiberklut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Meguiras kan jeg anbefale på det sterkeste.. det er såå mye lettere og jobbe med. polerte en svart Mx3 til broderen med autoglym.. tror jeg brukte 1 time med og tørke av rubbinga. satt som f**n! meguiras sin der-i-mot kommer av uten bruk av makt med micrifiberklut. Det tar forferdelig lang tid å fjerne produkta til AutoGlym ja. Spesielt Extra Gloss Protecton, den sitter godt om du bruker for mye. Tror jeg skal prøve Meguiars neste gang ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Gratulerer med utrolig pen m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wik Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 satan! den var PEN... elsker e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Takker for kommentarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwest7 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Gratulerer med en utrolig fin bil Håper den faller i smak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwest7 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 er dette bilen som wensteng racing skulle selge eller??veldig pen bil uansett Westeng ja Rally teamet heter West-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 er dette bilen som wensteng racing skulle selge eller??veldig pen bil uansett Westeng ja Rally teamet heter West-Racing Stemmer det ja! Bilen har falt i smak for lenge sia den. Er utrulig grom å kjøre.. Men, det er en "weekend car" dette. Volvoen blir brukt daglig som før:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Pen bil, men her kommer første kritikk. De felgene der passer ikke så veldig bra på E30... Får du på noe annet der har så har du en kjempebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Synst de passer fett jeg, men de trenger en oppussing. Er jo Haman Motorsport felger, kan jo ikke kvitte meg med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Flott bil ja gi beskjed når du er i Haugesund, så kan me ta oss et "ride" sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Er i byn støtt og stadig, men det har vert lite nå i det sisste. Må av og til å kjøpe kebab på Ekspress kebab:-) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå