316 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Da jeg satte meg inn i bilen i går morges gikk clutchen rett i gulvet, uten noe som helst motstand. Jeg kjørte bilen hjem om natten, og da merket jeg ikke noe uvanlig. Hva kan være problemet? En pumpe som / slange som har gått til helvete? Hvor skal jeg begynne å lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 hmm siden bare gikk rett i bunn så er det neppe trykk på clutch sylinderen.. popp panseret sjekk om der er nok bremseveske.. mangler du kan det jo tyde på at du har en lekkasje.. er der nok så kan du skru ut sylinderen nede på kassa. sitter fast med to muttere. så prøver du å trykke sammen sylinderen og ser hvor mye motstand der er.. eventulet om den er hel.. visst den virker fin så prøver du å lufte.. kan å være intern lekkasje i en av sylindrene dine og det klarer du ikke se da må du demontere sylindrene og se på pakningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 kan også var hovedcluth sylinder som er ødelgat. og den står inni bilen på cluth pedalen. Jeg trur det var sånn at vist slave pumpa for da kom cluth pedalen opp og null cluth, men vist hovedcluth pumpa for da for pedalen helt ned og ikke kom opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå