bbmw Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Da var delene solgt og sendt til deres nye eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 bump! Ingen som vil ha turbodeler til bmw?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Skal begynne med og by jeg da. 1000 kr . Nå er det bare komme med bud folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 3000 kr;) når slutter budrunden? hehe men trenger ikke shortshiften;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Kan ikke huske å ha sagt noe om skambud da men hehe Hadde tenkt meg ca 15.000kr for alle delene, da taper eg 5000kr på noe som er helt nytt. Det må da vel vere ein grei pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Da har eg lagt ut priser på de forskjellige tingene. De kan da bli forandret og eg er som sagt åpen for bud. Så har dere en viss oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Har fått så masse og så god tilbakemelding på denne posten og annonser nå, at eg selger nok alle delene i "en pakke". Da eg har mange interesserte i nettopp dette. Men det blir sansynligvis noen få deler som blir solgt seperat i etterkant, alt etter hvilkne motorspec's kjøper har! Desse vil bli utlyst snarest;) -bjarne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Kom med bud da folkens, eg vil ha det vekk:) Helst komplett! Fornuftige bud Det er snakk om helt nye og fine deler her, til komplett 15.000kr. Eg taper over 5000kr, løøøøp og kjøøøp 15.000kr inkl. frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 byr 10.000kr funke de på en orginal 320i m50 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Det fungerer ja.. På hvilken som helst motor! Du trenger grenrør tilpasset din motor/bil! Så er det tut og kjør om du vil kalle det det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Jepp og i ditt tilfelle så har eg grenrøret som passer "smekk" på Men du får opplyse om hva deler du vil ha utenom kittet, dvs clutch, bensinpumpe, shortshift osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Jeg vil ha ShortShiften:) Den passer vel alle E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Jeg vil ha ShortShiften:) Den passer vel alle E36? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Er det ingen som vil ha absolutt alle delene, som ikke er useriøse kjøpere (som faktisk har penger etc..) ? Er eg for dyr? Da eg faktisk har slått av 5000kr+ på noe som ikke engang er brukt?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå