Morty999 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 hvordan ohm er dysene og hva er de ifra?
Azeton Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Stor sannsynlighet for at det er høy omhs dyser. Hvordan er denne clutchen? er det sånn type på/av clutch?
bbmw Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 Stor sannsynlighet for at det er høy omhs dyser.Hvordan er denne clutchen? er det sånn type på/av clutch? Zinter clutch er av/på ja Men det er bare vanesak, har ein kompis så har ein slik. Mykje meir slitesterke enn organiske/lamell clutch..
bbmw Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 hvordan ohm er dysene og hva er de ifra? Eg har kjøpt dysene hos a-dekk. Veit ikkje om dei er lav eller høy ohms. Bosch som er produsent og dem kan brukes på original tenning/coil
336mik Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Er det in-tank pumpe,eller ext-pumpe? Og er det walbro,eller walbro kopi?
Rotty Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Tar vakumslangene jeg er det forsterka trykkplate på clutchen?
bbmw Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 Tar vakumslangene jeg er det forsterka trykkplate på clutchen? Okay. Sender du meg adresse og slikt på pm? Ja det følger med forsterket trykkplate, som visst på bilde;)
bbmw Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 Er det in-tank pumpe,eller ext-pumpe?Og er det walbro,eller walbro kopi? Er ekstern pumpe, må sjekke nermere for modell/nr osv. Men mener det skal være walbro pumpe
bbmw Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Der var alt solgt! Jippi Gratulerer så masse til alle nye eiere av turbodeler!!
bbmw Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Så typisk, hadde eg visst at du var interessert før så hadde du fått dem me vettu For eg ville helst selge så samlet som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå