Gå til innhold

19" Breyton til 5/7-serie selges.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felger til BMW E39 (5-serie) selges (5x120).

Passer til E34/32 også (se bildet). Vil tro de sklir rett på E38 også.

Sprell nye dekk, kjørt kanskje en mil eller no?

Felgene er 9x19 foran med 235/35 og 10x19 bak med 265/30-dekk...

Felgene er av merke Breyton, seriøst spinndyre felger, men de er ikke så veldig godt tatt vare på av forrige eiger.

Men de rigger godt på bilen....

E34mebreyton.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dunlop SP9000 bak, og NangKang ett eller annet foran.

Subber aldri så lite hvis den er MYE senket bak, med normal senking så går det bra.

Skrevet

Jeg har Breyton felger på min E-39(sedan).

Den subbet ikke litt engang før jeg gikk opp til 275 bak...

Den er "standard" senket og har heller ikke noe harry-anlegg baki som veier bly... :)

Skrevet

Ja, jeg presiserte ikke siden det var bilde av en E34 i annonsen. Må ha nye felger, men tror ikke jeg klarer å trøkke på plass mer enn jeg har, det subber allerede.

Men, vil ellers si at disse felgene er dritpene på E39! Spesielt E39 Touring. En kollega har disse på sin svarte 525dAT.

Skrevet

Men, vil ellers si at disse felgene er dritpene på E39! Spesielt E39 Touring..

Ja, jeg lurte på å sette de på (e39) 530 DATen min når jeg selger den, og heller sette 20"erene for salg?

530DATskitten.jpg

Skrevet

Men, vil ellers si at disse felgene er dritpene på E39! Spesielt E39 Touring..

Ja, jeg lurte på å sette de på (e39) 530 DATen min når jeg selger den, og heller sette 20"erene for salg?

530DATskitten.jpg

hehe hvor mye skal du ha for dine da?

Skrevet

Dei ser ikke helt grusomme ut nei, men forrige eiger har ikke vært for snill. De burde hatt seg et strøk lakk for å gi felgene respekten tilbake. Men de kan glatt brukes som de er på bil nå også. Ville bare ikke at noen skulle tro at det var noen strøkne felger...

Bjarne_M: Du kan jo ta turen til Sveio for å se på de, for å få et skikkelig inntrykk?

Har bestemt meg nå, siden det er så mange forskjellige meninger om pris her. Jeg kunne helst tenkt meg 10 lapper for de, da jeg nettopp har kjøpt nye dekk til de, samt at dette på ingen måte er billige Rema-felger.

Ang 20"erene... (Kazynor), så kan du jo sende meg et bud på PM. Orker ingen bud på 1500 lixom. Det er Lanzar 8.5"x20" med 225/30 og 245/30 dekk. Kjørt 3-4000 km, ingen slitasje og ingen riper.

Skal ta bilder av Breyton'ene i dag, slik at dere ser hvordan de ser ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...