Legend Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Heisann. Lurte på å kjøpe eyelids til bilen min, men lurte da på om jeg bare kan kjøpe eyelids eller må jeg kjøpe nye lykter? Og hvordan fester man disse hvis de kjøpes løse? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Er det øyelokk el lyktesenkere du tenker på gjerne? De selges vel kun løst, og må limes fast på lykten Jeg ville ikke kjøpt de aller billigste du finner. (hint bsbildeler) de er ikke verdt plasten dem er lagd av. Helt elendig passform.. Syntes også det er penest med dem som går rundt blinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 de beste som jeg har prøvt av slike lykte spoilere er de som som rieger har (rieger innpakning) passform var 110% + du får me en sterk dobbelsidig 3M teip. mye lettere og ha me og gjør en den dumme limen (hvis du en gang skal ha dem av) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå