ThomasM Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Hei Defa'n min sluttet plutselig of virke Har prøvd og programmere fjernkontrollene, byttet batteri, prøvd en helt ny fjernkontroll.. men ingen ting funker, har sjekket at alt er koblet til i boksen pluss prøvd og latt den stå uten strøm en stund.. ingenting funker :\ Hva kan være galt da ? Er blitt så bortskjemt med fjernkontroll Det er en Defa 820
vegard89 Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 HeiDefa'n min sluttet plutselig of virke Har prøvd og programmere fjernkontrollene, byttet batteri, prøvd en helt ny fjernkontroll.. men ingen ting funker, har sjekket at alt er koblet til i boksen pluss prøvd og latt den stå uten strøm en stund.. ingenting funker :\ Hva kan være galt da ? Er blitt så bortskjemt med fjernkontroll Det er en Defa 820 ja du har sjekka sikringer alt? kan være det som er gått føyken. har defa selv men har ikke funka siden jeg fikk bilen.. har ikke giddet å hengt meg no speseilt opp i det.. har ikke no bruk for den uanz:P hehe men lykke til vidre;)
ThomasM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 hehe, takk har sjekket den 25A sikringen.. eneste jeg fant.. Men lyser og blinker i den tingen.. hehe
ThomasM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 den ga signal engang når jeg trykket på de to knappene samtidig, men funket ikke aktivere eller deaktivere alarmen :\ Ingen som har noe ideer på hva det kan være ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå