Gå til innhold

Tips til vinterlagring av bil om vinteren?

sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Vi driver å gjør om hele låven vår til vinterlagring av biler. Skal legge fliser og greier. Skal også ha varme der. For øyeblikket skal det stå en e23 745i, en e36 328i, muligens en e36 m3 og kanskje min e34 540i hvis jeg ikke skal bruke den i vinter. Har da plass til hvertfall 2 til tenker jeg. Vet ikke helt hvor mye vi skal ta, men det blir vi nok enige om.

Men det blir kanskje litt langt for deg å kjøre?

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kjøre med BMWen min til vinteren og lurer på om noen har tips om hva jeg burde kjøre. Det som bekymrer meg mest er event mus, at de kommer inni bilen eller spiser opp alt som er av slanger i motorrommet.

Jeg kan kansje sette bilen på låven til en fetter av meg, det har ikke vært dyr der på mange år og det er forsatt ikke dyr der, men er vel forsatt mus :x

Noen som vet hva det koster å sette in bilen på plasser som de lagrer biler om vinteren? Og hva jeg eventuelt kan gjøre får at mus ikke spiser opp ting i motoren.

Du som kjører den blå 325 coupé'en ? :)

Uansett, PM meg om du finner ut av noe. Jeg må også finne en plass å sette tralla i vinter. :wink:

Er jeg som har den blå coupen ja. Kommer til å rive av alt som er av styling på bilen så vil helst la vær å kjøre med den om vinteren hehe. Dessuten salter de så mye her rundt Kristiansand at bilene ruster jo opp. Tenkte jeg skulle kjøpe en E30 å ha i vinter :)

Jeg sier ifra hvis det blir aktuelt Anderslien :) Må se om jeg finner noe litt nærmere først.

Takker får svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Skal vinterlagre bilen min på en låve i vinter jeg også.

Høres bra ut at det er flere som skal gjøre og har gjort dette.

Eneste ulempen er at det kan bli VELDIG kaldt det.

Men snøen kommer fort der låven står så den skal bli vanskelig å stjele hvis det er noen som skal prøve på dette. M3`n er vell ikke den minst attraktive bilen å stjele :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...