325icab_88 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 oh my god, dette blir bra!Hvilken farge blir den? Blir den fargen som er på frontfangeren, i motorrommet og deler av bilen
325icab_88 Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Lenge siden det har vært noen oppdatering her. Bilen er levert til Racing Service i Holmestrand for mapping av KMS sprutet Morro å se om de klarer å hente noen hester
AmundLangseth Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Heisann ! Driver og pusser opp en gammel 2002 jeg også, men fikk den billig av en bonde som har hatt den på låven i 10 år, så den trenger mye nytt.. Lurte derfor på om noen vet om noen sider,forhandlere E.l som kan ha noe av det jeg trenger ? Mvh Amund
325icab_88 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Heihei Du får slenge ut noen bilder av bilen her Hva er du på jakt etter? De her har vel alt http://www.wallothnesch.com/
AmundLangseth Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Det jeg trenger er : -Frontrute -Pynte lister rundt om -Skjærmer -Tenningslås m/nøkkel -Foringer -Er interisert i andre deler også, så er bare å si ifra. Bilder kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå