Gå til innhold

E30 325i s50b30

Tom-Erik ///M5
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har bilen stått ute i vær og vind en stund. Fant ut at det hadde kommet inn litt vann i bagasjerommet.. Det er ikke så mange steder det kan komme inn.. Lista på bagasjerommet er bra så da skrudde jeg av bak lampene og fant ut at pakninge rundt lyktene var best før..

utfl0bpm6vwu7wrj9rdn.jpg

97i31xc1vneg9hol63m6.jpg

Da er det bare og bestille nye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m5`en er solgt vettu.. Så nå har jeg bare en bil og ta meg av :D

Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem :D Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D

Du da? Blir det no ny bmw eller har du?

ser ut til og kunne bli en morsom bil dette :) jada har handla meg 325 4 dørs siden jeg ikke hadde rå til og ha 328en stående i vinter. hadde ikke hjerte til og bruke den på vinter føre. men satser på og finne en ny coupe til våren. så da får vi se hva det blir når det blir noen nye treff til våren :wink:

du får ta deg en tur til gjøvik i vinter også vett så kan vi får med bimmers folka og eta litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem :D Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D

ser ut til og kunne bli en morsom bil dette :) jada har handla meg 325 4 dørs siden jeg ikke hadde rå til og ha 328en stående i vinter. hadde ikke hjerte til og bruke den på vinter føre. men satser på og finne en ny coupe til våren. så da får vi se hva det blir når det blir noen nye treff til våren :wink:

du får ta deg en tur til gjøvik i vinter også vett så kan vi får med bimmers folka og eta litt :)

Det må det gå ann og få til.. Da kan vi da sitte inne og skravle i stede for og stå ute se dumme ut :lol:..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må det gå ann og få til.. Da kan vi da sitte inne og skravle i stede for og stå ute se dumme ut :lol:..

ja godt og sitte litt inne i varmen også :) blir jo samme evne folk snakker om hehe. så du får bli med på det da vett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...