Tom-Erik ///M5 Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Tror ikke det er no lett og få bilen godkjent med den motoren. Så vi får se hva vi gjør.. Jeg skal nok prøve vis jeg finner ut at det kan gå Det er bare og ta seg en tur det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Se her ja, er bilen sin det Har du noe planer for innsug og grenrør da? Bruke det du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg skal kjøpe nytt grenrør.. Litt usikker på om jeg kommer til og sveise og bruke det orginal.. vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Liten opptatering fra i dag. Syns den gamle hatthyla ble stygg da jeg fjernet høytalerene.. Så jeg kjøpte ei ny og satte inn i dag.. Ferdig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 tøff den E30en din du får ta den med til treff når våren kommer. fikk du solgt M5en til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 m5`en er solgt vettu.. Så nå har jeg bare en bil og ta meg av Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D Du da? Blir det no ny bmw eller har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Da er bilen kommet seg inn i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Nå har bilen stått ute i vær og vind en stund. Fant ut at det hadde kommet inn litt vann i bagasjerommet.. Det er ikke så mange steder det kan komme inn.. Lista på bagasjerommet er bra så da skrudde jeg av bak lampene og fant ut at pakninge rundt lyktene var best før.. Da er det bare og bestille nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 m5`en er solgt vettu.. Så nå har jeg bare en bil og ta meg av Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D Du da? Blir det no ny bmw eller har du? ser ut til og kunne bli en morsom bil dette jada har handla meg 325 4 dørs siden jeg ikke hadde rå til og ha 328en stående i vinter. hadde ikke hjerte til og bruke den på vinter føre. men satser på og finne en ny coupe til våren. så da får vi se hva det blir når det blir noen nye treff til våren du får ta deg en tur til gjøvik i vinter også vett så kan vi får med bimmers folka og eta litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 m5`en er solgt vettu.. Så nå har jeg bare en bil og ta meg av Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D Du da? Blir det no ny bmw eller har du? ser ut til og kunne bli en morsom bil dette jada har handla meg 325 4 dørs siden jeg ikke hadde rå til og ha 328en stående i vinter. hadde ikke hjerte til og bruke den på vinter føre. men satser på og finne en ny coupe til våren. så da får vi se hva det blir når det blir noen nye treff til våren du får ta deg en tur til gjøvik i vinter også vett så kan vi får med bimmers folka og eta litt Det må det gå ann og få til.. Da kan vi da sitte inne og skravle i stede for og stå ute se dumme ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 rått!! Perfekt karroseri og motor kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 m5`en er solgt vettu.. Så nå har jeg bare en bil og ta meg av Har store planer om at den skal være klar til sommeren. Regner med at det ikke blir no problem Blir moro og kjøre e30 med M motor igien:D Du da? Blir det no ny bmw eller har du? ser ut til og kunne bli en morsom bil dette jada har handla meg 325 4 dørs siden jeg ikke hadde rå til og ha 328en stående i vinter. hadde ikke hjerte til og bruke den på vinter føre. men satser på og finne en ny coupe til våren. så da får vi se hva det blir når det blir noen nye treff til våren du får ta deg en tur til gjøvik i vinter også vett så kan vi får med bimmers folka og eta litt Det må det gå ann og få til.. Da kan vi da sitte inne og skravle i stede for og stå ute se dumme ut .. ja godt og sitte litt inne i varmen også blir jo samme evne folk snakker om hehe. så du får bli med på det da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hvor kjøpte du tiltn henn? dyr? må han en sånn genial!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Jeg kjøpte den av en som tar de inn fra usa.. jeg ga 6 lapper for den.. Er du intr så ta kontakt så kan jeg se om jeg får skaffet en.. lett og jobbe under bilen når du får bikka den over på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 skal ha det i bak hue!!takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå