Gå til innhold

Kan slettes......

umek
 Share

Anbefalte innlegg

Har bytta til speedo med turteller, og vil justere ned km slik at den samsvarer med bil og motor.

Hvor kan man kjøpe dette billigst?

Vet det er mange som passer flere biler og er helst det jeg vil ha.

Så det var en på finn.no som solgte noe som jeg tror het tachopro 2, men den annonsen er borte nå :(

Anyone???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta til speedo med turteller, og vil justere ned km slik at den samsvarer med bil og motor.

Hvor kan man kjøpe dette billigst?

Vet det er mange som passer flere biler og er helst det jeg vil ha.

Så det var en på finn.no som solgte noe som jeg tror het tachopro 2, men den annonsen er borte nå :(

Anyone???

fikk du pm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er helt feil sted å "søke" etter slike verktøy også jeg.

Burde vært slettet av admin er nå min mening da. Er vel nettopp slike ting vi er livredde for alle mann som har Bmw (og andre biltyper) og så skal vi oppdage det "ønskes kjøpt" på medlemsforumet.

Blir bare mer og mer skremt jo mer jeg tenker på det.....

Like ille som dop i idretten, om ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er helt feil sted å "søke" etter slike verktøy også jeg.

Burde vært slettet av admin er nå min mening da. Er vel nettopp slike ting vi er livredde for alle mann som har Bmw (og andre biltyper) og så skal vi oppdage det "ønskes kjøpt" på medlemsforumet.

Blir bare mer og mer skremt jo mer jeg tenker på det.....

Like ille som dop i idretten, om ikke verre.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er å finne på autodb om du leter litt mener jeg, har no sett det engang i tiden der.

Er det så lett å få tak i?? Skummelt å tenke at slik kan bli allemanseie, skru bilen tilbake med 100.000km og får å tjene store penger og svindle andre, nei fy... flate.

Vet at du har bytta speedo, mener heller ikke deg, men at sånt selges til alle, det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ?

Vel, det kan vel hende jeg tar helt feil , men jeg trodde at det var folk som tok kilometerstanden sin seriøst som opererte her inne.

Å søke slike instrumenter som kan betegnes som "juksemakernes" fremste våpen i forhold til å gjøre seg penger på andre menneskers bekostning , synes jeg faktisk er betimelig.

Dette vil jeg nok si med den enkle begrunnelse at jeg har opplevd nettopp dette forumet som ganske ,for ikke å si veldig seriøst.

Jeg kjøpte en "Direktørkjørt" Volvo fra Gøteborg en gang.......

Det var ikke det.......

Følelsen rundt det å finne ut av at tingene ikke var som jeg trodde , synet av seg selv i speilet med noen "voksende" eselører er noe jeg ikke unner noen å oppleve.

Hvis det er allment akseptabelt at kilometerstand blir stilt tilbake både på bmw og andre biler , så er det vel forsåvidt greit .

MEN jeg synes at det er litt leit at slike instrumenter blir fremskaffet her.

"passer flere biler og er helst det jeg vil ha"

PS. Skjønner at man ønsker riktig stand på speedo'n men teksten var litt rar....

Om jeg har tråkka på noen , så er det bare å beklage. Men jeg kommer aldri til å akseptere at noen skrur kilometer. DET er useriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så vanskelig å finne ut om den er skrudd tilbake. Kan jo f.eks begynne med å ringe forsikringsselskapet. Dessuten så ligger det vel endel km.data på div verksteder som bilen har vært innom. Hvis ikke det holder så vil vel verksteder kunne gå inn og se om bilen har gått lengre enn km. telleren viser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på hvorfor du skal kjøpe slikt utstyr for å stille km tellern på EN bil? slikt utstyr koster vel skjorta, da er det vel mye mye billigere å dra på et autorisert BMW værksted å få de til å fikse det og sammtidig få bmw stempla papirer i tillfelle vidresalg av bilen.

litt ot: har forresten hørt at det vil bli en liten prikk bak km standen hvis det blir tukla med, bare på digitale ofc...noen som vet om dette stemmer eller har hørt det samme?

å hvis du føler det krenka på noe vis....jaja....da får du forklare deg bedre så ikke alle blir mistenksome ;)

anyways dra på en bmw sjappe du, de ordner sånn på null komma niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, regnet nesten med slike reaksjoner :)

Jeg skal stille km tilbake til 223.000 som bilen var kjørt før jeg bytta speedo (bytta pga jeg ville ha turteller) og de nye klokkene er kjørt 275.000.

Motor er også netopp bytta den er gått 140.000 sa de på knoks bildeler i sandnes, men jeg stiller klokkene til bake til det bilen var gått og ikke den nye motorens km stand. Dette opplyser jeg heller ny eier om ved fremtidig salg.

Grunnen til at jeg vil kjøpe er for di jeg liker å ha ting selv og ikke gidder reise å få dette gjordt.

Jeg holder mye på med biler og respekterer deres meninger, og kan forsikre dere om jeg IKKE kjøper sliktno for å justere ned km stand for å tjene mer penger på biler. DA hadde jeg sef ikke spurdt etter slikt her eller andre steder ;)

Og siden det er så billig med slike saker så bestiller jeg heller og får det i posten :)

Forall del, admin. Bare slett denne topicen, tenkte meg ikke helt om når jeg la ut denne, blir litt for dumt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...