Gæz Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Oi, det så ikke bra ut Glad jeg ikke sitter i hans sko nå.Bare for å få det avklart, vi snakker ikke om den versting sølvgrå Brabusen som ble sendt nedover til Tyskland og påkosta 900 lapper? Eid av en bilakkerer.. er i Gatebil board. Dæven, noen som har frisert en Brabus for nesten en million??? Mere info om den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 han kjøpte den for 200 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 huff, denne helsikkes ferga.. Den skaper en del utforkjøringer..! Virkelig synd med bilen, men hvem bryr seg om den..? Kanskje noen, men det har vært verre å miste en av personene inne i bilen.. Bra det gikk bra med de inne i bilen...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 fin merce, ja så ganske stygt ut, dem må ha hatt englevakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 E det der fra grustaket inn på "næs"? I såfall har jeg der fått "æren" av å se det mest dumme, minst gjennomtenkte og hasardiøse "stunt" jeg har opplevd, mens vi sto der og spilte vollyball. En gjeng ungdommer som satte utfor fra toppen med en Sierra, og jeg er sikker på at hadde den bilen hatt ekstra vekt på taket i form av en antenne, så hadde den rullet rundt, framlengs. De hadde ALDRI overlevd ett slikt fall og full taksenk med denne bilen. Inni satt det fire undommer som må være helt idiot og gapskratet med ett videokamera i hånden. Vet ikke høyden opp der, men minst 10m, og BRATT. Og jaggu kom de ikke igjen 5min senere og bortimot hoppet halve strekket ned før bilen landet på snuten og ble stående på snuten helt ned. Hadde de kommet helt ned til flatmark sier resultatet seg selv. Bilen fikk så hard medfart i denne landingen at de ikke fikk opp dørene på bilen. E d rart folk dør i trafikken når folk med så lite innabors får kjøre bil. Vet minst en av de jobbet på ett kjent bilralatert sted, for ikke å røpe for mye(lite sted). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Den siste posten der må vel vinne Nobels pris for offtopic? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Diesel Power: Mange morsomme episoder i sandtaket! En del biler som har endt sine dager der. Kjenner du noen herfra eller? Morsom film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Oi, det så ikke bra ut Glad jeg ikke sitter i hans sko nå.Bare for å få det avklart, vi snakker ikke om den versting sølvgrå Brabusen som ble sendt nedover til Tyskland og påkosta 900 lapper? Eid av en bilakkerer.. er i Gatebil board. Hehee... Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 E det der fra grustaket inn på "næs"? I såfall har jeg der fått "æren" av å se det mest dumme, minst gjennomtenkte og hasardiøse "stunt" jeg har opplevd, mens vi sto der og spilte vollyball. En gjeng ungdommer som satte utfor fra toppen med en Sierra, og jeg er sikker på at hadde den bilen hatt ekstra vekt på taket i form av en antenne, så hadde den rullet rundt, framlengs. De hadde ALDRI overlevd ett slikt fall og full taksenk med denne bilen. Inni satt det fire undommer som må være helt idiot og gapskratet med ett videokamera i hånden. Vet ikke høyden opp der, men minst 10m, og BRATT. Og jaggu kom de ikke igjen 5min senere og bortimot hoppet halve strekket ned før bilen landet på snuten og ble stående på snuten helt ned. Hadde de kommet helt ned til flatmark sier resultatet seg selv. Bilen fikk så hard medfart i denne landingen at de ikke fikk opp dørene på bilen. E d rart folk dør i trafikken når folk med så lite innabors får kjøre bil. Vet minst en av de jobbet på ett kjent bilralatert sted, for ikke å røpe for mye(lite sted). Øhh..? Ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 E det der fra grustaket inn på "næs"? I såfall har jeg der fått "æren" av å se det mest dumme, minst gjennomtenkte og hasardiøse "stunt" jeg har opplevd, mens vi sto der og spilte vollyball. En gjeng ungdommer som satte utfor fra toppen med en Sierra, og jeg er sikker på at hadde den bilen hatt ekstra vekt på taket i form av en antenne, så hadde den rullet rundt, framlengs. De hadde ALDRI overlevd ett slikt fall og full taksenk med denne bilen. Inni satt det fire undommer som må være helt idiot og gapskratet med ett videokamera i hånden. Vet ikke høyden opp der, men minst 10m, og BRATT. Og jaggu kom de ikke igjen 5min senere og bortimot hoppet halve strekket ned før bilen landet på snuten og ble stående på snuten helt ned. Hadde de kommet helt ned til flatmark sier resultatet seg selv. Bilen fikk så hard medfart i denne landingen at de ikke fikk opp dørene på bilen. E d rart folk dør i trafikken når folk med så lite innabors får kjøre bil. Vet minst en av de jobbet på ett kjent bilralatert sted, for ikke å røpe for mye(lite sted). Er dessverre ikke alle som tenker så langt når de holder på "morsomhetene" sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 E det der fra grustaket inn på "næs"? I såfall har jeg der fått "æren" av å se det mest dumme, minst gjennomtenkte og hasardiøse "stunt" jeg har opplevd, mens vi sto der og spilte vollyball. En gjeng ungdommer som satte utfor fra toppen med en Sierra, og jeg er sikker på at hadde den bilen hatt ekstra vekt på taket i form av en antenne, så hadde den rullet rundt, framlengs. De hadde ALDRI overlevd ett slikt fall og full taksenk med denne bilen. Inni satt det fire undommer som må være helt idiot og gapskratet med ett videokamera i hånden. Vet ikke høyden opp der, men minst 10m, og BRATT. Og jaggu kom de ikke igjen 5min senere og bortimot hoppet halve strekket ned før bilen landet på snuten og ble stående på snuten helt ned. Hadde de kommet helt ned til flatmark sier resultatet seg selv. Bilen fikk så hard medfart i denne landingen at de ikke fikk opp dørene på bilen. E d rart folk dør i trafikken når folk med så lite innabors får kjøre bil. Vet minst en av de jobbet på ett kjent bilralatert sted, for ikke å røpe for mye(lite sted). tror det var meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Er vel endel Sierraer som har måtte bøte med livet her i rauma tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 tror det var meg:) LOOOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Diesel Power: Mange morsomme episoder i sandtaket! En del biler som har endt sine dager der. Kjenner du noen herfra eller?Morsom film: XDXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Diesel Power: Mange morsomme episoder i sandtaket! En del biler som har endt sine dager der. Kjenner du noen herfra eller?Morsom film: hehe va arti na ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå