Gå til innhold

Totalvrak av Mercedes Brabus!

dud3s0n
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg kjent for å være noen moralist...

Men med tanke på hva som har rammet denne bygda her før, så burde det vel være på sin plass med en liten pekefinger. Det er en del personer i lokalsamfunnet som mildest talt er sjokkert og det skjønner jeg godt...hadde bilen truffet et tre annerledes osv. så kunne det fort blitt 4 ungdommer til som ikke ble ferdig med tennåra. Skulle tro at man husket de 4 forrige enda....

Kjør som folk :!:

Jeg kjører (pendler) mye mellom Molde - Ålesund - Åndalsnes både via Vestnes ferga og Åfarnes-Sølsnes ferga.

Jeg har ikke behov for å møte en vannplanende Brabus, eller BMW for den saks skyld, i fronten....

Å skylde på ferga er patetisk. Start 10 min før eller ta neste ferge.

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det var meg:)

Dokker e f... ikke helt riktig om dette er en "in" på Nes. Det var så jæ..... på kushåret før dere tippet over, og jeg tror ikke noen av dere hadde tenkt på følgene av hva som da hadde blitt resultatet. Dere kjørte ikke rolig ut som på den filmen, men kom i fart utfor.

Vi hjalp dere faktisk igang da dere kjørte dere fast i gjørmen ved vollybanen etter galskapen. Like dumt det kanskje, skulle latt bilen stå :wink:

Tror dere bør tenke ett steg fram før dere gjentar dette stuntet. Har drevet førstehjelp ved mange forskjellige scenarier, men det verste må være da sjåfør overlever og ser sine kamerater død pga lite gjennomtenkt akt. Det er umulig å få folk til å skjønne opplevelsen til disse folkene, og så skyldes det bare uskyldig dårskap.

Blir litt som med den gutten her. Man advarer gang på gang om at det er farlig å springe rundt med noe opp i nesen eller i kjeften, men.....

gaffel_gjennom_nesa_506591c.jpg

Men jeg ser også tilbake og gremmes over hvor heldig jeg selv har vært opp igjennom.

Så dette handler ikke om at jeg selv har vært englebarn, men jeg har opplevd litt, og erfaring skal overføres. Det er livet det, læring. Ikke alt behøver å være betinget læring som med gutten over(ref:Pavlov)

Kan jo trøste deg med at dere hadde fått god og rask førstehjelp da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en W124 dette, ombygd av forrige eier, svart av farge. Sånn kan det gå når man er uerfaren og har 300 gamp å leke med dessverre..

Den var vel ikke ombygdavforrige eier? Den var vel ombygd av han som hadde den FØR forrige eier? Forøvrig en av de tøffeste W124 jeg har sett... Gikk godt gjorde den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en W124 dette, ombygd av forrige eier, svart av farge. Sånn kan det gå når man er uerfaren og har 300 gamp å leke med dessverre..

Den var vel ikke ombygdavforrige eier? Den var vel ombygd av han som hadde den FØR forrige eier? Forøvrig en av de tøffeste W124 jeg har sett... Gikk godt gjorde den også..

My mistake :)

Landre: Sierra er forbruksvare her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...