Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor jeg nevnte Haynes.. Men som maurtin sier, er best om man har vært borte i noe motor før.. Hvis største vanskelighetsgrad du har prøvd deg på er å bytte bremseklosser så vil jeg ikke råde deg til å prøve.. Hvis du ikke absolutt vil da:)

Skrevet
Kjøp haynes, ta deg god tid, vær nøye, så går det nok bra! Men, er du sikker på at du ikke har M43 motor? Altså kjededrift. med tanke på at det er en 93 modell

er reg-reim helt opp til 95 da begynte di å komme med kjede.. jeg å hadde en anelse om at det var kjede helt til jeg sjekka ut litt på nettet og i no gamle papirer på bilen:P så var det vist reg-reim:P

Skrevet
Kjøp haynes, ta deg god tid, vær nøye, så går det nok bra! Men, er du sikker på at du ikke har M43 motor? Altså kjededrift. med tanke på at det er en 93 modell

er reg-reim helt opp til 95 da begynte di å komme med kjede.. jeg å hadde en anelse om at det var kjede helt til jeg sjekka ut litt på nettet og i no gamle papirer på bilen:P så var det vist reg-reim:P

Det var kjede i 94 også...

Skrevet

mulig seint på 94 mod kanskje...men 95 det blir sagt :P kommer helt ann på ossen motor du har.. mange som har på 92 og.. men da er det helt anen type motor;)

Skrevet

mulig seint på 94 mod kanskje...men 95 det blir sagt :P kommer helt ann på ossen motor du har.. mange som har på 92 og.. men da er det helt anen type motor;)

Ja, da er det M42 is-motor. Er forsåvidt bare å se om du har et plastdeksel over registeret eller ikke. Har du det, er det M40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...