Hyggmaister Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Topic sier vel det meste. Når jeg tar håndbrekksving til venstre, dauer ganske enkelt bilen. Den daua også når jeg skulle svinge rolig 180 grader til venstre også her en dag...Hva i huleste skjer!!?! Den starter straks etterpå, selv om jeg 2-3 ganger har måttet kinne et par sek.. Og ja, jeg holder clutchen inne! Kommentarer om at håndbrekksladd ikke er lov, er uforsvarlig, tullete osv kan brenne der det sjeldent snør HELP!
Rotty Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Høres ut som om du får bensinkutt en plass synes jeg.
Hyggmaister Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 prøv å fyll litt mer enn full reservetank "he-he" Virker ikke som om dette har noe med hvor mye bensin jeg har på tanken, desverre.. Men når bensinkutt nevnes, så mente fattern (jeg kjente ingenting) at det lukta bensin i garasjen her en dag...Og jeg synes kanskje den drikker bittegranne mye til å være en 1.8 Kan dette ha noe sammenheng?
Rotty Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 ja mulig den super luft en plass. drypper det under bilen da. kan blåse trykkluft forsiktig i tanken og høre om det siver kansje ?
///MoePower Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Hvor høyt turtall ligger tomgangen på? Kan være at den rett og slett går for lavt på tomgang, slik at den dauer ut når man "belaster" motoren for så å slippe gassen fort. Som kjent får bilen mer bensin under belastning. Det høye bensinforbruket KAN komme av slanger, tennkabler, falskluft, gåen LMM eller Lambda, men det KAN også ha noe å gjøre med småkjøring og mye brekking/hard kjøring kanskje..?
Fliid Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Hva med sprekt innsugsbelg ?. Snodig dette kun skjer til venstre? Innsugsbelgen får ikke noen annen vinkel ved venstre sving enn å kjøre rett fram... Men kan selvfølgelig være den.. Lyder bare litt snodig..
Hyggmaister Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Innsugsbelg ble byttet og tomgang justert rett før sommerferien, så dette kan det ikke være, tomgangen virker da også å være helt fin. Men det er sant d Moe, har opplevd et par ganger at den sliter littegranne når jeg slipper gassen kjapt... Fliid: Det er hvertfall kun ved venstresving jeg har opplevd det, aldri ved høyresving. Det betyr jo nødvendigvis ikke at jeg ikke kunne fått den til å daue ved høyresving også... Rotty: Fattern mente jo det lukta bensin, men vanligvis står ikke bilen i garasje. Må få sjekka dette.. Men om den da lekker bensin i en slange, kan det da være at den suger luft der, og at dette er årsaken? (Det ville isåfall også forklare et litt høyt bensinforbruk)
BMW_Racing Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 er det en e 30 ?? gjorde Akuratt det samme me min e30 318i. handbrekk sving til venstre Og den daua. jeg fikk ikke start på bilen etter på. Men det visste seg å verre rotoren i fordeleren og fordelerlokk som var probleme.
Hyggmaister Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 er det en e 30 ?? E36.. Kan jo likegodt være samme problem.. Regner med du fikset dette på verksted, var det snakk om store kostnader? (verksted er alltid dyrt )
Sommerfelg Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Fyll på mer blinklysolje Neida, dette ble en smule useriøst.
Joatle Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Blinklys olja er viktig at ikke går tom.. Da går det fort galt! Menne sånn seriøst, jeg har ikke peiling.. Burde egentlig bare komme meg i seng.. Håper iallefall at du finner ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå