JanMorten82 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Jeg sliter da med extremt mye dugg på mine lykter. Har borret et par hull under lyktene, men det hjalp ikke i det hele tatt. Har også testet lufting ved å fjerne pærene, dette funker bra helt til jeg har satt i pærene igjen. Er ikke ordnet til noe lufte hull på lyktene som kan være åpen. Fins det noen tjuvtrix for å få fikset dette? Bilen har også stått på i 2 timer med langlys, uten at det hjalp stort. Kan også legge til at disse ble kjøpt på Torsdag. Har fått beskjed om å stikke innom igjen på Fredag, hvis det ikke ble noen forbedringer til den tid, så sku jeg få nye. Men vil jo helst ha fikset dette NÅ, da det er utrolig stygt. Takker for evt råd. Jan Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Var det di du kjøpte lyktene av som sa at du skulle borre hull ? er det orginal lamper kjøpt på BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Fikk beskjed fra noen kompiser om at det lixom sku funke å borre hull, noe det slettes ikke gjorde. nei, er ikke orginal lykter, er jalla lykter kjøpt for 4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Det er egentlig ett kjent fenomen, å borre hull er ødleggende. vi bruker en varmepistol og tørker lyktene helt men har de først dett problemet er det noe som vil komme tilbake igjen, problemet ligger i at kondensen samler seg opp og har ingen vei og unslippe så det blir bare fuktig i lykta og når den blir kald renner det ned og legger seg i bunnen av den. mange biler som er nye av bmw er slike å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Fikk ordnet 2 hull bak på lyktene i går kveld, Resultat "Duggfritt" Når jeg våkna i dag. Tusen takk for aill hjelp Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Kunne du lagt ut bilder på hvor på lykta du tok hull? Flott at du fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Godt at ting er i orden ja. Har hørt engang at det eneste negative med Xeon lys er at de ikke avgir så mye varme, derav så kan det dugge eller frys\snø igjen på vinteren. Har dog ikke sett noe til det selv enda men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Eg har xenon i fjernlysa og har opplevd at snøen har lagt seg på lyktene. Har hørt at det er fleire som har det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå