Tommy Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Her ligger det noen bilder fra vålertreffet. http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx ... CCNVaaler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 meget pen bp reg gt., og selvfølgelig mange andre pene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Mye pent her! Skulle ønske jeg var der... Menmen, kanskje en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Så du klarte å ta bilde av meg når jeg "slappet" av litt på søndag formiddag ja.. Luringen Ellers takk for ei hyggelig helg Tommy.. Var morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Den som sover, synder ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Husker du satt å kjedet deg på siden der... Du kjedet deg ganske mye også tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Ser du har fått med Joachim også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Mye bra bilder Tommy! Pokker, var det bilshow inne i tungtransporthallen på Haslemoen på lørdagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Mye bra bilder Tommy! Pokker, var det bilshow inne i tungtransporthallen på Haslemoen på lørdagskvelden? Det stemmer. Var utdeling av premiene etter loddsalget og litt bilutstilling.. Ble også litt burning der inne.. Røyen lå i mange timer inni hallen.. Var morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Mye pent der ja. Men en ting jeg blir lei meg over.. http://gallery.raceinfo.no/gallery/Moto ... %20015.jpg den bilen er rett og slett grell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 tør jeg spørre hva den porscha gjorde på bmw treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Ser du har fått med Joachim også.. Ja han duppet litt av på de lange slettene mellom Oslo og sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Var det en interessant tur nedover da, Tommy? F.eks. sånn ca. 7-8 mil forbi der jeg bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Mye pent der ja. Men en ting jeg blir lei meg over..http://gallery.raceinfo.no/gallery/Moto ... %20015.jpg den bilen er rett og slett grell. Hehe, er jo litt tøff synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Den 2002'n hadde dekkdimensjon bak på 345/35-15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå