Vibsn Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 jeg er fremdeles int i bare underdelen av baksetet:) mye gir du da? hvor mye selger du det ikke for?
Morbus Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 setene foran går inn uten problemer, seteputa bak går rett inn. ryggen er litt bredere, men passer fint.har selv montert mitt gamle e32 skinn i en e34 og det gikk bra:) men er litt usikker på setene foran...du må jo trekke opp ledningsnett og greier..hmm... Feil. Siden det er memory seter så går ikke disse inn uten videre. Memory modulen er koblet opp mot el regulering av speil bland annet. Man kan skjøte kablene fra bilen ledningsnett mot setenes nett selv, men da går man glipp av memory funksjonen. Skal man kunne bruke memory så må man ta med en del av ledningsnettet fra bilen stolene kommer fra. På memory seter er også passasjerstolen koblet via førersetet, da de deler memorymodul. Denne ledninen mellom setene må også taes med fra donorbil.
Vibsn Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Er dette solgt? Jeg byr deg 800 kr for baksetet,bare underdelen.
andreee Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 da hadde jeg helelr hevet det , er solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå