jolly Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 http://www.bilnorge.no/vis_bilder.php3? ... 180&tid=84 Nå kan det vel hende at det blir penere etter hvert. La oss håpe det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 denne er jo kamuflert da, er vel penere da det kommer bilder uten komuflasjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Her er forresten et spionbilde av den kommende BMW W3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 BMW W3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Når de bilene er kamuflert, så vet en ikke hvordan de blir i det hele tatt før de står i butikken. Vi får bare vente i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 sto jo en ukamuflert en også der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 La oss bare innrømme det, først som sist: BMW har ikke snøring når det kommer til SUV og Mini-SUV! Både X5 og X3 er horrible biler, rent utseendemessig! (Håper ikke jeg støter noen nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 ugggh, samme driten som x5 og x3 jo, for noen stygge biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 X5 synes jeg er rå! X3 kan jeg være enig i, den er støgg! Men hva som egentlig er poenget med enda en sånn type bil skjønner jeg ikke. En blir jo helt skrullete av alle disse modellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 syns ikke den var så ille jeg da, myyyye bedre enn x3 hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Jeg må bare føye meg i rekke av kritikere.. jeg gjentar: Liker IKKE det jeg ser av BMW om dagen (og siste 5 år for den sakens skyld). BMW har tapt seg så ufattelig i mine øyne, og hadde det ikke vært for de gamle gode klassikerne + E38, E39 og E46 så hadde jeg trolig kjørt Audi! Skremmende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå