larskimo Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Disse lyskildene passer til: 3-serie (E90) 5-serie (E39 & E60) 6-serie (E63) 7-serie (E65 & E66) X-serie (E53) 1-serie (E87) Har akkurat montert disse selv, da jeg ønsket å få et lys som matchet xenonlyset i lyktene mine, og er MEGET fornøyd! Har selv prøvd andre liknende produkter, med varierende hell, spesielt når det gjelder installasjon! Monteringen er gjort på 5 minutter, og det er absolutt ingen deler som blir ødelagt, stripset eller klipt. Det er plug&play, og du kan når som helst sette i den originale delen om du ønsker. Garantien blir på ingen måte påvirket. Dette er lyskilden til angel eysene, og du må ha xenonlys for å kunne benytte dette. Om det er noen spørsmål får dere bare spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan:) epost: larskimo(a)gmail.com mobil: 40221277 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nielsen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hmmm så interesant ut:) funker på e39 også?? men er det universalt, eller er det forskjellige typer på hver bil? også hvor mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei! Prisen er 2500,- Fungerer for E39 også ja, men er ikke universalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin L Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 fungerer de på E81???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole2405 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 2500 var prisen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå