Ingebrigtsen Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Ja som nevnt skal jeg bytte det nå.. Er det en grei jobb som er fort unnagjort eller er det nødvendig med noen tips og triks før jeg setter i gang?
///MPower Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 du bør kanskje ha et spett tilgjengelig, for demperen kan sitte bom fast i navet.. vi måtte to personer til og presse når eg byttet mine bak hehe..
Ingebrigtsen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 du bør kanskje ha et spett tilgjengelig, for demperen kan sitte bom fast i navet.. vi måtte to personer til og presse når eg byttet mine bak hehe..Jøss hva sitter den i etter man har skrudd ut bolten da?Fjærklemmer har jeg
///MPower Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 du bør kanskje ha et spett tilgjengelig, for demperen kan sitte bom fast i navet.. vi måtte to personer til og presse når eg byttet mine bak hehe..Jøss hva sitter den i etter man har skrudd ut bolten da?Fjærklemmer har jeg gummiforingen i demperen nede pleier og sitte godt fast når degt har stått noen år...
S.Arnesen Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 kan sitte godt på ja... men bak er det ikke så vanskelig å bytte. er værre foran...
Glenno Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Har også en m50b20 men det er en touring. Er nivåregulering bak men disse er dyre og kjøpe. Hørt at disse kan blokkes og kjøpe dempere uten nivåregulering. Blir det samme operasjon som sedan da jeg har hørt at m5 sedan dempere skulle passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå