Ad|oS Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Nydelig bil. Er nok en av de mange her som gjerne skulle hatt en tur med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Oi, her var det mange tilbakemeldinger Tusen takk for kommentarene! Ble ikke noen banetreff med ccn i år desverre, og etter at jeg tok den inn til norge har "banebudsjettet" krympet litt for å si det slik, samt aldri tid. Lyden er jeg utrolig fornøyd med, det finnes andre kombinasjoner som er bra også, men mange av dem gir en litt for amerikansk lyd. Eisenmann og kelleners tror jeg er fra samme produsent, bare forskjellig markedsføringsnavn. Har ikke x-pipe som i den ene videoen, dvs har orginal H-pipe. Dersom noen har lyst til å sitte på under et ccn treff er det jo bare å spørre! Ikke så spennende å sitte på rundt norske baner i en så tung bil, men for all del Kjølekanalene til bremsene munner ut litt mer mot midten av gitteret, ser konturene av kanalene der. Snodig sak, er at når jeg kjøpte ny innerskjerm til den ene siden forleden, var det ikke kuttet ut til kjølekanalen, så får vel kutte til slik at det blir likt på begge sider. Igjen takk Ps, riktig størrelse er 4,9, dvs 5l 48v v8, ca 430hk/550nm (målt, chip/eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 ja, mener det er eisenmann som produserer kelleners og et merke til! kanskje fler og! jeg blir gjerne med på noen banerunder! å kjenne hvordan en e39 virkelig kan gå! (noe annet enn de 150 late jeg har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Respekt for at du fikk norske skilter på den! Sett deg i aksjon på bane flere ganger, moro å se på! Men får bikkja virkelig lov å sitte baki skinnsetene? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå