Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har satt i gang for fullt med prosjektet etter dte hår stått på is pga firma og hus.. men det jeg lurer på om noen her kan hjelpe til med.

passer 320 gir kasse på 325 motor? (fikk det til på e30)

hva kan gjøres med en 320 for og få mere hester og hvor mye gir det (uten turbo) samme spørs på en 325 motor..

Skrevet

får veldig lite hk av å trimme en sugemotor, pluss at det er veldig dyrt for de få du skal ha. Men da er det jo f.eks chip, filter, grenrør, effektanlegg, kam, +++ men kanskje billigst med ny motor eller litt pustehjelp:)

Skrevet
får veldig lite hk av å trimme en sugemotor, pluss at det er veldig dyrt for de få du skal ha. Men da er det jo f.eks chip, filter, grenrør, effektanlegg, kam, +++ men kanskje billigst med ny motor eller litt pustehjelp:)

ja vet det er lite og hente.. men skal bare ha litt ekstra pga skal ha den som kanon strøken og vil ikke bli bruk noe særlig så trenger ikke så veldig mye hk.. men hvor får jeg tak i alt det a ?

Skrevet

motortechnik, gsbildeler eller koed har masse deler, men skjønner ikke helt vitsen med bare litt mer hk, for det kommer du jo omtrent ikke til å merke....:)

Skrevet

sant nok det... er mest pga har 320 i nå og skal bygge i motor rommet og få alt av slanger osv nytt og pent. så her ikke rå til og handle ny motor nå.. :S har lurt på 325 med chip,grenrør,++

Skrevet

og så er det gøy og holde på og mekke litt og optimere litt, så blir det litt mer gøy å kjøre etterpå, synes i alle fall jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...