Steffan C Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 540 med manuelt er jo "sjeldent" uansett hvor man befinner seg, spesielt i Norge.Det alene er nesten grunn verdt nok til å kjøpe. Enig med Geir her ja! I tillegg har den lav km, og ser meget pen og velholdt ut . men bare ett eksos utløp, trodde alle 540 hadde dobble jeg 540 ble levert med ett utblås ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 540/6 er jo ikke noe spessielt i statene da faktisk! sikkert fler med automat ja! men mange som faktisk foretrekker 540'ne der med manuell! ja, koffertlokket, lavere dashbord! muligens midtarmlenet er annerledes og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Hmm... jasså.. Men som dere sier, er en nordmann som har bodd der borte og tatt den med i flyttelasset:) Uansett, en pen bil med mye potensiale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 HMMM fin bil. Har sett denne bilen og den er veldigt fin. Så den på parkeringsplassen til conocophillips, så jeg sikklet på den vær gang jeg gikk forbi. Men jeg har ikke hørt den i gang eller noe. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hva tror dere? skal jeg kjøpe den.. hehe.. har så sinnsykt lyst på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Slipp lysteme dine fri , stikk å kjøp. Flott bil ! Sjelden bil ! sett i norsk sammenheng. Kjøp den nå , og gled oss med noen bilder når den står på tunet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Kan jeg komme ut på "øya" og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hehe.. har jo ikke kjøpt den ennå, men skal ha en seriøs samtale med selgern senere i dag så får vi se...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Er jo en unik mulighet dette. Finner ikke 540 med lav km stand hver dag for å si det slik. Spesielt ikke med manuell 6-trinns getrag kasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Løp og kjøp..... ------------------------------------> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Da har jeg snakka me selger, og har en kompis som skal prøve bilen i morra... spennende å se hvor dette ender ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Ikke noe å prøve. Kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Helt standard 540 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Standard? spørs hvilke øyne som ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Standard....høøøhh. Det er det ikke. Usa mod.lev.standard med automat og dobbeøtløp bak. Det har ikke denne. Den har ikke standard dash. Den har Usa dash. Den har ikke standard høy kilometerstand. Den har ikke levd i et standard fuktig oppvekstmiljø. Oppvokst i sol og varme. Lite trolig du finner standard rust her. Mye her som ikke er standard. Men peiling er peiling.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå