aloebiz.net Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Skal etterfylle litt frostvæske på min E46 Coupe 323 - 99 modell.. Er det bare å fylla på 50/50 blanding av vanlig blå frostvæske? Ingen spesiell frostvæske som er på den? (grønn/rød f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Fyll det som er der fra før. Er det rød så ikke bland med blå/grønn, men er den grønn kan du fylle grønn og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Ser ikke hva det er fra før!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Ta en pipette(eller hva det heter), så suger du opp litt og ser på fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hvorfor ikke bare tappe ut alt? kjøpe 4 liter konsentrert som du blander med like mye vann, koster jo ikke mer en 150 kroner, er bare og skru opp lufte skruen som sitter rett ved siden av der du fyller.. så har du helt ny og frisk kjøleveske som holder -36 til vinteren,, for kunn 150 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Trenger bare etterfylle litt.. Så da lurte jeg på om noen visste om det var en spesiell kjølevæske autozentrum fyller på 99 modell 323 E46 coupé Kommer ikke til med noen pipette der gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Det finnes to typer kjølevæske. Propylenglykol og etylenglykol tror jeg de heter. Lyst med lykt nedi beholderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå