bmwfreak89 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 hei .. jeg skal kjøpe neon lys nå.. Men vet ikke vilken farge ... Bilen min er rød så vet ikke om det blir kulest med blå eller rød :/?????? så da spør jeg dere .. vilken av fargene blir kulest på bilen???? og ja det er noen kit som skal sitter under bilen ... trenger svar i kveld ... takker for alle svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Først å fremst, ikke sett dette på bilen! Så vil jeg si at rød vil se best ut hvis det blir skikkelig klar farge, men denne må nok da være så kraftig at det ikke blir bra likevel. Derfor tror jeg nok blå vil bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 tøft med blått neon på snøføre... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 da bestiler jeg me blått takker for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 noen + bmw = ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå