Nygaard Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 plages med lysene på min e30.. Når jeg har på hovedlysa tennes kun ett baklys og det er ikke lys i dashen , men når jeg setter på park kommer det lys i dashen og begge baklysa.. noen som har en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortyboy Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Sjekk diodene som er tapet på ledningene rett ved inv panseråpner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 diodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 ja, henger 2 dioder på ledningene dine, fant den ene ved releene som er ved sparkeplaten på V.S. og den andre oppe på baksiden av lysbryteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 begge er der, men det dere kaller diode er en motstand.. kan å nevne att jeg ikke kan slå på parklysa når tenninga er av lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 ok da, motstand, dem er røket inni, eg byttet begge mine... da virket lysene bak, instrumentlysene, og kunne ta på parklys uten tenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 satser på att det er di da:D elr håper:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 det er dem, bytt begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 byttet.. funker fortsatt ikke:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 til nye eller brukte? åpne og se etter sprekker i motstanden, det fant eg på den ene min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 jeg trur nok lys bryteren din er gåend. typisk feil på E30 når lysan begynner å kødd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 har prøv 3 stykker:P har prøvd di på en kompis sin e30 og funker fint dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 da har du lednings brud en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimar86 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 sjekk jordinga på lyktene framme..hadde samme problem med min..var bare en liten jordingsfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimar86 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 ok da, motstand, dem er røket inni, eg byttet begge mine... da virket lysene bak, instrumentlysene, og kunne ta på parklys uten tenning Hvor kan jeg få kjøpt disse motstandene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå