ThomasB Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hei, på min 525i 1992 skjer følgende når jeg slår på lysene: -Det "plinger" og står: Skiltlys (på tysk da).....men de er i skjønneste orden, hva kan være årsaken til dette, det skjer HVER gang.....??? Takker for respons.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Sikker på at det er skilt lys det står ? Hva er det som står der da ? Sjelden disse indikerer feil problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Den kan gi feilmelding hvis det er feil spenning i en pære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Kan jo være at pæreholder eller lyspærene er full av drit, slik at det blir et lite spenningsfall når du skrur på lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Kan være andre pærer på samme kurs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Sikker på at det er skilt lys det står ? Hva er det som står der da ? Sjelden disse indikerer feil problem. Kennzeichenlicht står det...kommer når jeg slår på lysa...det skal sies at det en skjelden gang kommer opp "ruchliht" eller noe sånt, selv om ingenting er galt med baklys. Kan det hjelpe bare å bytte pærer tror dere?? tror ikke det er noe dritt i pæreholdere som gjør det, da bilen er i meget bra stand, har aldri funnet fukt ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Sikker på at det er skilt lys det står ? Hva er det som står der da ? Sjelden disse indikerer feil problem. Kennzeichenlicht står det...kommer når jeg slår på lysa...det skal sies at det en skjelden gang kommer opp "ruchliht" eller noe sånt, selv om ingenting er galt med baklys. Kan det hjelpe bare å bytte pærer tror dere?? tror ikke det er noe dritt i pæreholdere som gjør det, da bilen er i meget bra stand, har aldri funnet fukt ol. Jeg hadde samme problemet som deg, og da skiftet jeg pæreholderene til baklysene. Funket bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Og selvfølgelig nye pærer i samme slengen Dette var på en e-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 har samma feil jeg og, men jeg har ikke lys. tipper det er noe i den kretsen som er slitent bytte språk på computer til engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 har samma feil jeg og, men jeg har ikke lys. tipper det er noe i den kretsen som er slitentbytte språk på computer til engelsk? Har prøvd alle disse DIY når det gjelder å bytte språk. men det går ikke ....har gitt opp å bytte språk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar 525 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hei prøv å koble av kontaktene på høydejusteringen av hoved lysene hadde akurat samme feilen på min 525 dette er et kjent problem med disse feilkodene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå