Nyb325 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hei, lurte på om noen vet hva greia med motoren min er. det dreier seg om en m20b25 som jeg i våres fikk plana, bytta til 288kam, nye vipper, aksler nyslipte ventiler, ja alt er nytt utenom fjærene. han som hjalp meg sa fjærene var gode. vel altså når jeg gir flatt jern så er det bråstopp på ca 5000rpm men viss jeg slakker av litt på gassen så fyker den forbi 5000 og virker villig til å gå langt men det jo ikke noe power når en ikke kan ha flatt jern.håper noen skjønte det jeg skreiv nå. kan det være fjærene? får den for lite suppe? skjønner ikke helt har prøvd med chip det er ikke noe forskjell... litt hjelp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 ingen som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Du må stresse ned litt, folk er stort sett på jobb ennå vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 gikk den over 5k før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Du må stresse ned litt, folk er stort sett på jobb ennå vet du. he he vet var det slev, men kjeda meg skjønner du. sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 gikk den over 5k før? ja dro lett over det med en gang jeg fikk den for et år siden, men så begynte den å slutte med det sånn helt uten videre, jeg er ikke en som skamkjører bilen heller. blei fortalt at jeg måtte bytte kam og greier. men det hjalp jo heller ikke... takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 har same probleme sjøl. Men eg skal prøve å byte veiaksel føleren. De kune vist ha noen med saken å gjøre sa di på eit verksted til meg. Du skal få besje om d funker med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 har same probleme sjøl. Men eg skal prøve å byte veiaksel føleren. De kune vist ha noen med saken å gjøre sa di på eit verksted til meg. Du skal få besje om d funker med meg. ja vel godt jeg ikke er aleine... det er flott viss du gidder å si ifra om det er den føleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 jeg hadde problemer med at min bil stoppa på 5000 rpm , jeg tok da og nullstilte feilkodene på bilen og nå funker den helt fint, det var nok nødmodus som stoppa den på 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Høres ikke ulogisk ut det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Lån deg en lmm og sjekk,høres ut som det får for lite bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 jeg hadde problemer med at min bil stoppa på 5000 rpm , jeg tok da og nullstilte feilkodene på bilen og nå funker den helt fint, det var nok nødmodus som stoppa den på 5000 prøver etter jobb i dag... takk for tipset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyb325 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Lån deg en lmm og sjekk,høres ut som det får for lite bensin. skal høre om jeg kan få lånt en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Prøv å bytt lmm, og skift bensinfilter. Har selv hatt problemer med begge deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 hvordan gikk det ? testa du å nullstille bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå