Ågedal Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Tror nok han er fullt klar over det han også.Men på denne strekningen er faktiskPolitiet på jakt etter noen ¨faste¨ folk,er jo helt sykt spør du meg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Er det virkelig lov å ri med hest på 80-sone veg? Sikkert ikke relevant i denne saken Sikkert snakk om å krysse veien ikke ri etter den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hva faen er det jeg leser? Reddet livet til gutten ved å frata han lappen? Dette krever litt grundigere forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Lurer på hva speedometeret hannes viste, 199 "ekte" km\t er jo sinnsykt fort! Dreiv med sånn idioti før, men etter å ha kjørt i noen år har heldigvis nervene og fornuften tatt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Han angrer noe frykteli.Hehe. Pleier å gå fort , men 210HK i en golf 2 med kompressor burde jo faen ikke vært lov. Sikker på at det ER lov da? Var bilen godkjent med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Tror nok han er fullt klar over det han også.Men på denne strekningen er faktiskPolitiet på jakt etter noen ¨faste¨ folk,er jo helt sykt spør du meg!!!!!!! Hmm, på jakt etter spesielle folk ja. Kan ikke skjønne hvorfor Er nok ikke så sykt med tanke på kjøringen til noen av folkene. Ja, de er gode å kjøre men de ligger jo helt på grensa av hva som er mulig. Tror nok jeg kjenner en i den gjengen hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Han angrer noe frykteli.Hehe. Pleier å gå fort , men 210HK i en golf 2 med kompressor burde jo faen ikke vært lov. Sikker på at det ER lov da? Var bilen godkjent med kompressor? Ja,er godkjent. Er bedre sug i den enn en 3.2 L faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Hva faen er det jeg leser?Reddet livet til gutten ved å frata han lappen? Dette krever litt grundigere forklaring. Meiner sikkert at nå kan han ikkje køyre seg ihjel iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Dette var jo litt drøyt. Slike personer burde ta seg en tur på bane i ny og ned for å fått kjørt av seg litt galskap. Skal ikke si at jeg aldri prøvde noe lignende første året jeg hadde lappen, men så var ikke og er ikke banekjøring og motorsport noe det satses på runt om, det går i fotball Det første som slo meg når jeg leste artikkelen var at det ikke kunne vært noen BMW da det helt sikker ville stått utførlig hvis det hadde vært tillfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Han angrer noe frykteli.Hehe. Pleier å gå fort , men 210HK i en golf 2 med kompressor burde jo faen ikke vært lov. Sikker på at det ER lov da? Var bilen godkjent med kompressor? Ja,er godkjent. Er bedre sug i den enn en 3.2 L faktisk. wow.. kjapp den golfen da!! burde nok drive med slikt på motorvei syns æ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 han skulle aldri ha stoppa...bare gnudd på enda mer...ser at over 180 km/t i 80 sona gir over 36mnd uten førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Spørs vel om det blir lappen på "livstid", altså 5 år, før man kan søke om å få den tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hva faen er det jeg leser?Reddet livet til gutten ved å frata han lappen? Dette krever litt grundigere forklaring. Meiner sikkert at nå kan han ikkje køyre seg ihjel iallefall Kan de ikke nekte folk og spille fotball også da,siden forballspillere ofte rammes av hjertesvikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 han skulle aldri ha stoppa...bare gnudd på enda mer...ser at over 180 km/t i 80 sona gir over 36mnd uten førerkort. Dette kan du da vel ikke mene seriøst!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 kan fort bli 5 å dette her ! men siden det er en kompis satser jeg på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå