Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 E28 M5 radiator til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Desverre eneste bildet jeg har av den nå. noen riller på ene siden som ikke er så pene. skal ordene bilde BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 er forrresten to Orginalt monterte tempfølere i radiatoren. Mulig til el vifter og slikt? er der værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hei Er den tett og fin? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 HeiEr den tett og fin? pris? Hallois ja skal være tettog fin den. jeg kjøpte den for og ha i en E30 men var ikke plass. Så jeg har ikke fått brukt den. men kjøler nok bedere enn de fleste M30 radiatorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå