erl1d Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Vurderer å kjøpe et sett felger som ligger ute på forumet her. Lurte derfor på om noen kan si om det funker med disse felgene på min e36 touring..
-Anders- Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 må nok frem med hjulvalsen regner jeg med. hva slags dekk sitter det forresten på?
erl1d Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 litt usikker på hva slags dekk som sitter på..har jo sikkert litt å si det også
Tommy Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Da må du nok valse skjermene 2-3 cm for å få de under.
erl1d Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 det var det jeg fryktet ja..får seg etter noen andre med fet kant og rett innpress til en grei sum takk for svar !
hagenisse Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Fet kant + rett innpress går dårlig sammen på E36.
opt Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 kjøp deg coilovers samtidig, så stiller du demperne max stive. praktisk blir det ikke, men tøft
erl1d Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 kjøp deg coilovers samtidig, så stiller du demperne max stive.praktisk blir det ikke, men tøft Blir nok litt dyrere enn det jeg hadde tenkt meg det..får heller gå ned litt på bredden på kanten da
opt Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 er noen m3 felger til salgs her på forumet da. de som kom med sedan. har du mørk bil passer de veldig bra etter min mening. passer lyse også da, men kulest på mørke biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå