M Thorsen Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Noen som har eller vet hvor jeg kan kjøpe èn stk 18" av disse? Eller om han som evnt stjal den fjerde felgen muligens vil selge den? Vanskelig å finne noe særlig om disse felgene på nett,men minns de var ganske vanlige for noen år siden. Ta kontakt hvis du har en liggenes,riper osv er ikke så farlig ,når jeg ser på bildet er de vel ikke heeelt like på mine,skruekanten er litt annerledes, er forresten til e30 ,altså4x100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 ASA AR1 dette. Sharif.no selger. En annen variant heter ASA DM3, den er skrudd...på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Thorsen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 takker,skal sjekke ut siden ,da blir det forhåpentligvis 4 like felger snart, og ikke 18 foran og 16" bak som jeg kjører med nå ,men men,da tror vel folk jeg er en drifter da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Thorsen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 dette er forresten ikke ar1 , ar1 har kun 8 av de "doble eikene, denne har jo 9...fæck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 true Dm3 dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå