Berntsen7 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 ja, skal inn på verksted til uka og få diagnose. Men jeg syns det er litt rart at all olja rant ut under/rundt motoren og at det kom så og si ingen ting ut gjennom potta...:\noen som har no innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Huff, leit å høre . Hvor fra/på motor ser det ut til olja har kommet fra? Og var det noen ulyder/ smell rett i forkant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 det er litt vanskelig og se hvor det nøyaktig kommer fra siden jeg ikke får løfta opp bilen...det var ingen ulyder eller noe...den gikk helt fint...pluttselig mistet den bare alt drag og døde sakte:\ jeg har tatt noen bilder under bilen som jeg skal få lagt ut Det blei ikke rare bildene jeg fikk tatt da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 så jo forholdsvis fuktig ut der ja.. er ikke noen oljeslange som er sprekt da? er jo et sinnsykt trykk i de slangene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Men siden bmw'n min ikke går så kan jeg jo legge ut no bilder av fatter'n sin;) e39 523i Helt orginal bortsett fra felga og nye lykteinnsatser. Det er fullt bose annlegg og dvd i bilen. Dekk dim: 235/40-zr18 foran og 265/35-zr18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Så lenge olje har forsvunnet så vil vell da oljetrykket bli lavere og da vil du få en rød lampe i dash.. Fungerer den overhode eller kjørte du med lampa lysende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Lampa lyste ikke i det hele tatt før det skjedde...og jeg peila olja dagen før...men lampa lyser når jeg vrir om tenninga nå da :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 I dag har jeg fått sett litt nøyerer på hva som egentlig har skjedd med bmw'n. Er litt vanskelig og få sett ordentlig siden jeg ikke har mulighet til og få løfta den opp da...men etter det jeg har sett hittil ser det ut som at bunnpannepaknina har ryki, og det lukter ikke akkurat vakkert i radiatoren heller, lukter som gamle sneiper i vann(regner med at det har kommi masse olje i vannet) og vannet er rimelig mørkt, og masse vann som er borte...så dette lover ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg selger vurderer og selge bilen sånn som den står i dag...grunnen til at den ikke går er muligens en skjært motor og no gåene pakkninger....Jeg selger den fordi jeg ikke har økonomi til og fikse dette/eventuelt bytte motor...blir ikke rare lønningene som lærling vettu..hehe Bilen er 100%strøken innvendig og er rimelig strøken utvendig også....noe småfiks på lakken på venstre side av frontfangeren (kan sees på bildet) og noe småflekker med rust en på venstre side mellom bakfanger og hjulbue og en liten flekk på kanten av frontruta...dette er bare overflaterust. Det er det som er og si på bilen. Den har 225.000km på rumpa og jeg er eier nr.3 Ps: Den gikk gjennom eukontroll mandag 10/9-07 med 0 feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Jeg kondolerer med bilen Men hvis du vurderer å selge må jeg bare spørre om et par ting: Årsmod? interiør? evt bilder? ingen gjennomrust? Pris? Hvis du har tenkt til å selge kan det hende jeg vil vurdere å kjøpe. Igjen, jeg kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Det er en 1993 mod..ingen gjennomrust;)...bilder av interiøret kan jeg få tatt nå seinere i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Huff, føler med deg. Vet peng er peng i nuet og spesielt med lav inntekt, men om du kan så vil du tape mindre på å kjøpe deg en brukt motor, f.eks her inne, kontra det å selge den som den står. Det er jeg temmelig sikker på. Vet ikke hvordan det er med oppgradering til 2,5motor og jeg? Passer denne motoren rett nedi?. Får jo slike brukte motorer langt billigere en hva du vil tape på å selge den slik den er nå. Om du ikke kan skru selv, så kjenner du sikkert noen som kan, og rent motorbytte er jo kjappe greier da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Pris?? Send på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå