-Sammy Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Sjekk ut disse klippa, er fra et e38-treff en eller annen plass. Legg merke til den i del 2, den med helsorte alpina felger Der oset det diplomat/mafia (manglet bare litt tonede ruter) Også den i del 3, igjen sorte alpina men med kromkant *ooohh* Del 1: Del 2: Del 3: Åsså el. bagasjeluke da..: Det bare triller inn B12 på B12 *AHHHHH-HHH!* det er bare helt utrolig! Så ufattelig deilige biler, spesielt med alpinafelger da mann! E38 er bare Verdens Peneste bil. Så enkelt er det. Hadde gud kjørt bil hadde han rullet rundt i en sånn en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Sett før, desverre. 5 minutt etter jeg så den la jeg min ut for salg. Kan ikke konkurrere med di gutta der nede. min E38 er solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Sett før, desverre. 5 minutt etter jeg så den la jeg min ut for salg. Kan ikke konkurrere med di gutta der nede. min E38 er solgt nå. Say What!? nejnejnejnejnej du -solgte- ikke din e38 ?! Det er biler som bare ikke skal selges det, -så snart jeg har fått meg en da.. PenguiN- din som var så fiin også da! *nååååhw* 70% av de som var med på filmene var jo orginale! Skaff deg pen senk, 20" alpinafelger og tonede ruter så har du en.. silkedrøm av en bil! Bare det å ha en E38 er jo et privilegium. Det bør ikke vere grunnet denne tråden du solgte bilen din, da kan du nemmelig -helt gratis, få et kakk i knollen av meg! O' hellige E38 *tilgi meg for så ukontrolert å ha brølt ditt navn opp til flere ganger i denne tråden* -amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Beklager, Den ble solgt for 4 timer siden. Og det var rett etter jeg så di filmene første gang at jeg heiv den for salg, nå 2 uker senere er den solgt. Innså at jeg var kommet til et punkt i livet hvor jeg rett og slett ikke kunne få drømmen oppfylt når jeg så hvor strøkne di E38`ene fra filmen var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Beklager, Den ble solgt for 4 timer siden. Og det var rett etter jeg så di filmene første gang at jeg heiv den for salg, nå 2 uker senere er den solgt. Innså at jeg var kommet til et punkt i livet hvor jeg rett og slett ikke kunne få drømmen oppfylt når jeg så hvor strøkne di E38`ene fra filmen var... men det er jo nettopp -da- man bynner å jobbe for å få den strøken! Vi skulle ha snakket sammen for 2 uker siden ser jeg Man sliter og svetter for å få bilen slik man har satt seg som mål. Det er etter sånnt man virkelig får et forhold til bilen og verdsetter den på en helt annen måte. (såfremt man ikke har et utrasset utgangspunkt av en bil, da kan det bli mer et hat forhold. been there..) -nesten så jeg beordrer deg til å finne deg ny e38 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Dem var jo kule:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå