Gå til innhold

hei


bmw@power
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en skjelden type M3, bilen er strøken.

Alt er som det skal, kunn 103000km.

kom med bud......

intreserte kan sende mail og få den infon det trenger + bilder....

Når du annonserer en slik bil så er det en fordel å i det minste kunne briefe med å nevne antall produserte biler av denne spesialmodellen... Ja, og så legge ut et bilde eller to kan sikkert lønne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her? på hva da? -Få opp en skikkelig og ryddig annonse! Mye dårlige annonser her inne gitt.. Og hvor skal man evt sende mail??

hvor sende mail :roll: ? hva med å sende han en PM ?

du er interesert i å kjøpe bilen da?

makan til drittslenging om en annonse...... unødvendig mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo? er du ikke enig i at denne annonsen ikke er en verdig annonse? Er jo INGEN info her. Kunne i det minste smelt opp et tlf nr det gikk an å nå han på for de som var interesserte. Er ikke drittslening, sier bare ifra. Vet forumreglene også. Kanskje selger burde ta en titt der! Nok OT fra meg. Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsør ber interesserte ta kontakt på PM for mer info og bilder..

Men jeg vil anbefale annonsør om å legge litt mer arbeid i en annonse, spesielt på en såpass spesiell bil.

Og selv om annonsør skriver "gi bud", så trenger det ikke komme x-antall med "jeg byr 500,-" innlegg. Tror han heller vil ha litt mer seriøse bud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra annonse :roll:

Men dette er vel ikke en EVO II... Er vel en EVO II frontspoiler, men jeg tviler sterkt på at bilen som sådan er en ekte EVO II.

I mitt hode ville det jo være idioti å bytte ut et EVO II interiør med et "ordinært" M3 skinn interiør. Og selv om det er fint med Alpina felger (riktignok fra en 5-serie...), så burde man vel opplyse om de originale, men likefullt spesielle felgene følger med. Og ikke minst bør det opplyses om hvilket produksjonsnummer denne bilen er....

Lykke til med salget :lol:

EDIT: Sjekket vegvesen.no - AX 45448 er en BMW 316 - registrert i 1985... 1000x :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orjan: Annonsør har ikke lagt ut noen bilder, og hvis du tenker på den annonsen som det har blitt linket til, så er det jo ingen som vet om det er den bilen enda..

Jeg har forøvrig ryddet for 2. gang i annonsen... Vennligst les innlegget mitt litt lenger opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra annonse :roll:

Men dette er vel ikke en EVO II... Er vel en EVO II frontspoiler, men jeg tviler sterkt på at bilen som sådan er en ekte EVO II.

I mitt hode ville det jo være idioti å bytte ut et EVO II interiør med et "ordinært" M3 skinn interiør. Og selv om det er fint med Alpina felger (riktignok fra en 5-serie...), så burde man vel opplyse om de originale, men likefullt spesielle felgene følger med. Og ikke minst bør det opplyses om hvilket produksjonsnummer denne bilen er....

Lykke til med salget :lol:

EDIT: Sjekket vegvesen.no - AX 45448 er en BMW 316 - registrert i 1985... 1000x :roll:

Holy :shock: , den 316 saken der var dyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette det samme ?

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=396406

NÅ sier jeg hvis.......

Og hvis det er riktig, hvorfor er det slik ? Bygge om til noe som hverken er det ene eller det andre , for så å prøve å selge det som noe helt annet enn det det er.

Hvis dette er samme bilen , så er det jo ikke noe annet enn en standard Bmw 316 som det er gjort noen "grep" men for å se litt/mye annerledes ut.

Deretter tar man utgangspunkt i hva en orginal bil av denne typen koster , og prøver å selge til samme pris.

Blir faktisk litt sjokka jeg. Er fersk Bmw eier , og er overrakset over hvordan ting blir gjort.

En kan jo ikke være sikker på noe lenger.

Har en orginal E39. Skal tro om dette i opprinnelsen har vært en M5 som er bygd ned til en orginal e39 for å få dårligere betalt:D :D:D:o

Ja det er latterlig. Og folk ler som bare det av tanken. Og det gjør jeg også .Men hvem ville være så dum at de gjorde noe slikt da ?

Men andre veien er det ok........ :shock:

SE HER: (med fare for å bli banned)

Har en Stiga hånddrevet gressklipper som jeg har bygd om til en John Deere traktor. Nytt sete i ekte skai. Senkesett for optimal gresshøyde. Orginale helplast fremhjul , spacere på bakhjul og dobbel knasterekke for optimalt grep. Granada fremlys , type facelift. V70 baklys med ekstra lyskaster fra Range Rover Vogue. Gir en fantastisk lysflate.

Motoren er optimalt tunet med det beste av optikk. Dobbel utblås , reservert til en sylinder pr.rør.

Kan leveres med soltak og elektriske lettmet.felger som kverker sneglene når du kjører over de.

Meget sjelden. Selges for 200 000.- da jeg vil ha igjen det jeg har lagt ut.

Kun seriøse henv.og visning etter avtale.

Kontakt meg på telefon 70113333

Og jeg gjentar meg selv... Hvis.....

OG Hvis ikke......ja da er det f@n meg lureri. Rett og slett ! And that makes me pissed off........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orjan: Annonsør har ikke lagt ut noen bilder, og hvis du tenker på den annonsen som det har blitt linket til, så er det jo ingen som vet om det er den bilen enda..

Selger her og selger på autodb har samme e-mail adresse - og da er det vel naturlig å tro at det er samme person og samme bil...

Og joda - jeg leste innlegget ditt, men når bmw@power påstår at "bilen er strøken. Alt er som det skal," så må det vel være lov å kommentere det.

Men - by all means - om du mener innleggene mine på noen måte er upassende så bare slett dem - det er jo du som er moderator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...