Gå til innhold

hei


bmw@power
 Share

Anbefalte innlegg

Selger her og selger på autodb har samme e-mail adresse - og da er det vel naturlig å tro at det er samme person og samme bil...

Og joda - jeg leste innlegget ditt, men når bmw@power påstår at "bilen er strøken. Alt er som det skal," så må det vel være lov å kommentere det.

Men - by all means - om du mener innleggene mine på noen måte er upassende så bare slett dem - det er jo du som er moderator :)

Jeg hadde ikke sjekket det med mailadressen, men det ser jo da ut som det er samme bil/person.

Det med å lese mitt siste innlegg var ment til alle, så ikke ta det personlig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

skjønner ikke mye av dette, men jeg vet folk som pleide å ta med Gelendarwagen eller hvordan det skrives til Tyskland for å få en helt "ny" bil tilbake.. dvs de beholder chassi nr men de bytter alt til nye deler.. før var dette lovlig. nå er det vel ikke det.. så man kan leke en del med chassi nr selv om det er en 300 diesel eller en 55 amg ;) ja jeg vet om noen som har gjort dette.

til Jolly... vel. han sier i annonsen at den ble tatt inn og beslaglagt av tollen.. er ikke vanskeligere å spørre tollen om denne bilen har blitt beslaglagt osv. Avgiftene på en 316 er jo sååå mye mindre enn en m3.. kanskje derfor late som du tar med en 316 inn.. men blir tatt selv?

ikke vet jeg. bare noe jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...