Gå til innhold

Pusler med en E46 318i 98 mod. X Automote. Ferdig og solgt.

LEIKIS (Hæmnskjæln)
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg som har jobbet for Automote de ca tre siste åra. Jeg har gjort meste av oppretting og modifisering av karosseri ting og all lakkering frem til Mai i år. Jeg har sluttet på grunn familiære ting og absolutt ikke noe med arbeids forhold. For jeg kribbler i hele kroppen når jeg får jobbe med div ommbygging og spes lakkeringer :D

Så noen jobber blir det nå også for Automote.

Driver å fixer opp en kolisjonsskadet 98 mod E46 318i med automat og litt over 100 t km på telleren. Bilen får facelift front med angel eyes fra Koed. Rieger front hekk av limpå typen, skjørt, bakrute senker og E46 M3 speil. AP justerbart senkesett. Felger er av GS typen Hargte Classic look i 8.5 og 9.5 X 19, med 225/35 og 235/35. Disse er da selvfølgelig med 5 serie innpress så vi får fylt i hjulbuene litt

Det blir selvfølgelig Bad Look panser, det er et must på E46, øyelokkka til E46 ser helt for j..... ut :x

Den er nå i Titansilver farge, men ikke veldig lenge. Noen som er stødig på Photoshop kan gjerne komme med forslag på farge og mønster tips i Automote stil. 8)

Ellers er det bare å fyre løs med spørsmål og komentarer.

Er du fra orginal politiet og skal bare syte å klage så kan du heller dra å polere gliset ditt !! :lol:

Bilder blir det selvfølgelig sånn etterhvert.

Bilen skal selges når den er ferdig, så for inntriserte går det an å være med å bestemme med meste under veis om vi har en avtale på forhånd !!

Farge/r, felger, styling osv.

Pris ide ca 170 lapper. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta skjer jævli kult ut ;) Fettj me sånn facelift front å badlook. D skolj d ha vårre på min å :) shedd nonn lysglimt tå biln når æ ha skliddj ronjt blakstad. Tænkt du ha grøftlysa i orginal høla som på min eilj ska du tett dæm på ett vis å fløtt grøftlysa længer ne? D tru æ ha vårre fettj, sunns grøftlysa står får høgt på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta skjer jævli kult ut ;) Tænkt du ha grøftlysa i orginal høla som på min eilj ska du tett dæm på ett vis å fløtt grøftlysa længer ne? D tru æ ha vårre fettj, sunns grøftlysa står får høgt på min.

Eni i at lysa e for høkt ja, men ha egentli ijt tænkt på å fløtta dæm. Tru d bli nåkk arbei læll. Men får æ ånden over mæ så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta skjer jævli kult ut ;) Tænkt du ha grøftlysa i orginal høla som på min eilj ska du tett dæm på ett vis å fløtt grøftlysa længer ne? D tru æ ha vårre fettj, sunns grøftlysa står får høgt på min.

Eni i at lysa e for høkt ja, men ha egentli ijt tænkt på å fløtta dæm. Tru d bli nåkk arbei læll. Men får æ ånden over mæ så :)

Hva slags språk er dette? Prøvde babelfish, men kom ingen vei der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...