skafting Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Har vært på jobb i utlandet i 3mnd, og bilen har stått mens jeg var borte. Kun startet 2 ganger. Bilen startet og gikk fint i ca 1km, så begynnte den å hoppe og sprette. Turtelleren jikk amokk, og til slutt stoppet den. Etter mye om og men startet den igjen, men måtte ha ett høyt turtall for å få den til å gå. Byttet ut luftfilteret med ett sportsfilter før jeg reiste på jobb. I den gamle luftfilter boksen var det en slags føler, den stripset jeg fast til en annen ledning, kun for å holde den i ro. Har dette noe å si?? Hva er denne føleren godt for... Hva er galt?? HJEEELP...
2fast4u Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Har vært på jobb i utlandet i 3mnd, og bilen har stått mens jeg var borte. Kun startet 2 ganger. Bilen startet og gikk fint i ca 1km, så begynnte den å hoppe og sprette. Turtelleren jikk amokk, og til slutt stoppet den. Etter mye om og men startet den igjen, men måtte ha ett høyt turtall for å få den til å gå. Byttet ut luftfilteret med ett sportsfilter før jeg reiste på jobb. I den gamle luftfilter boksen var det en slags føler, den stripset jeg fast til en annen ledning, kun for å holde den i ro. Har dette noe å si?? Hva er denne føleren godt for... Hva er galt?? HJEEELP... Det er ikke noe med luftfilteret ditt og gjøre dette. om den fusker og turtelleren hopper og spretter er det problem med bensintilførselen. kondens eller noe kanskje? har hatt samme problem selv. da var bensinfilteret tett.
skafting Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 ok, takk for tipset Har hatt på kondensfjerner på tanken, uten att det hjalp. Hvor sitter egentlig bensinfilteret?? Er ikke akkurat bilmekanikker som du skjønner, hehe....
Sir Hofstad Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Prøv å kom på treff på stav i morgen kl 1300. Skal jeg se på den.
skafting Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Takk ferr d, ska prøv å kåm mæ dit
Tommy. S Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 hadde samme problem. jeg fant ut av det igår. sånn gjorde eg det prøv og få den i vater og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå