feedon Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 for all del, jeg likte bilen...den er drit fet... men er litt enig med de andre guttaboys her... ekke den feteste.... til det har vi MR VIK fra Skien samme Mr vik som kjører en grå m3 på gatebil?? bare så det ikke er flere har en kamerat som kjøpte m5 motor av han som han skulle sette i og godkjenne, vik skulle vist få den trimma 2,5 litern det ble forhåndsbetalte og alt. det han fikk igjen var en sliten 2,5 liter med rådebank og pengene var borte. kan hende dette var et unikt tilfeldet men da er det ute i lufta hvis noen skulle vurdere og gjøre den samme handlen av vik.
SteffenM2 Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 for all del, jeg likte bilen...den er drit fet... men er litt enig med de andre guttaboys her... ekke den feteste.... til det har vi MR VIK fra Skien samme Mr vik som kjører en grå m3 på gatebil?? bare så det ikke er flere har en kamerat som kjøpte m5 motor av han som han skulle sette i og godkjenne, vik skulle vist få den trimma 2,5 litern det ble forhåndsbetalte og alt. det han fikk igjen var en sliten 2,5 liter med rådebank og pengene var borte. kan hende dette var et unikt tilfeldet men da er det ute i lufta hvis noen skulle vurdere og gjøre den samme handlen av vik. Er Vik som kjørte på Gatebil ja.
Gjest Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Noen som vet hvor mange warsteinere som ble bygget? Er det mulig å få kjøpt denne dekoren noe sted?
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Er vel mulig få dekoren på reklamefirmaer rundt om skulle jeg tro Laga selv ny streamer til den berømte turbo warsteiner`n da den gikk her oppe. Men du må regne med at det vil koste noen kroner.
Stramvaier Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 det er heftig ja med warsteiner. men synes jegermeister er tøft også jeg ass
George Constanza Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Tjener tydeligvis bra som kjørelærer.. Er vel egne priser på import også for kjøreskoler. Robert jobber nok vesentlig mer enn en gjennomsnittlig kjørelærer! Det er forøvrig ingen rabatt i avgiften på kjøreskolebiler. Er det ikke egne priser for engangsavgiften? Var ganske sikker på det, ble fortalt det også. Ser liksom ingen annen gunn til at det finnes nye E60, E92,X3 osv som kjøreskolebiler heller.. *kremt* selvstendig næringsdrivende
gaasen Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Warsteinern med kersher-hjula er fetere syns jeg.. Noen som har ett bilde av den de kan legge ut. Er enig i att Mr. Vik har megapeil på e30 M3..
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 for all del, jeg likte bilen...den er drit fet... men er litt enig med de andre guttaboys her... ekke den feteste.... til det har vi MR VIK fra Skien samme Mr vik som kjører en grå m3 på gatebil?? bare så det ikke er flere har en kamerat som kjøpte m5 motor av han som han skulle sette i og godkjenne, vik skulle vist få den trimma 2,5 litern det ble forhåndsbetalte og alt. det han fikk igjen var en sliten 2,5 liter med rådebank og pengene var borte. kan hende dette var et unikt tilfeldet men da er det ute i lufta hvis noen skulle vurdere og gjøre den samme handlen av vik. kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsen av helge der... har aldri hatt noen problemer med han og jeg syntes han er en kjempe kar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå