E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Ny&revolusjonerende oppfinnelse gjør tilhengerfeste på dagens biler overflødigt! http://www.clipfish.de/player.php?video ... NjA1&cat=1 Lurer på om den kan fåes med ESP ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 HEHE! jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 HAHAHAHAHAHAH SÅ BRA :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Hadde jeg sett en campingvogn komme kjørende på bakhjula forbi meg hadde jeg besvimt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 det var faen meg den beste jeg har sett på lenge ass. Tror det er mange som vil kjøre av veien hvis det kommer sånne langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Haha!!! Den der tok kaka altså!! Og så den lyden da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 HAHAHA! Må jammen si at ei campingvogn på "bakhjula" er noe av det mer morsomme jeg har sett idag... Blir det fler sånne på veien så skal jeg slutte å bli forbanna på campingvogner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå