540 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 HEI ALLE JEG DRIVER OG SKAL SETTE PÅ SENKE FJÆRER PÅ MIN E-36 MEN ER IKKE SIKKER PÅ FREMGANSMÅTEN , OG HVORDAN ENDE JEG SKAL BEGYNE I ? HVA GJØR JEG ?HVORDAN VÆRKTØY ? HAR IKKE PEILING PÅ DETTE ? MEN HVIL GJØRE DET SELV MVH 540
Fliid Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Tips. Dropp capslock, irriterer bare folk. Har du ikke peiling overhodet så kjøp deg en Haynes bok. Der ahr du bilder å forklart godt å vell hvordan fremgangsmetoden er.
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 1) jekk opp bilen skru av hjulene 2) Løsne ledninger til abs og slitasjevarsler(kun abs på høyre side) 3) Løsne de tre boltene nede på fjærbeinet. 17-18mm 4) Løsne fjærbeinet i toppen. 3*13mm 5) Bruke en fjærklemme til å presse sammen fjæren mens du løsner toppbolten med en muttertrekker.(19mm under en gummikopp) Montere alt sammen igjen..
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Tips. Dropp capslock, irriterer bare folk.Har du ikke peiling overhodet så kjøp deg en Haynes bok. Der ahr du bilder å forklart godt å vell hvordan fremgangsmetoden er. Lærer like mye av å skru selv. Blir bare forvirret av slike bøker. Der forklarer dem alt i detalj, så du blir stående å lure på om du har husket alt. Men forall del, er greit å ha innimellom...
Fliid Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Tips. Dropp capslock, irriterer bare folk.Har du ikke peiling overhodet så kjøp deg en Haynes bok. Der ahr du bilder å forklart godt å vell hvordan fremgangsmetoden er. Lærer like mye av å skru selv. Blir bare forvirret av slike bøker. Der forklarer dem alt i detalj, så du blir stående å lure på om du har husket alt. Men forall del, er greit å ha innimellom... Hehe, mulig.
Inline six Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 e36 er den enkleste modellen å bytte fjærer på
540 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 1) jekk opp bilen skru av hjulene2) Løsne ledninger til abs og slitasjevarsler(kun abs på høyre side) 3) Løsne de tre boltene nede på fjærbeinet. 17-18mm 4) Løsne fjærbeinet i toppen. 3*13mm 5) Bruke en fjærklemme til å presse sammen fjæren mens du løsner toppbolten med en muttertrekker.(19mm under en gummikopp) Montere alt sammen igjen.. Tusen takk for meget bra beskrivelse Nå har jeg gjort som du sa , og da gikk det som smurt detta gitt Å det etter punkt og prikke ! Takk nok en gang !! mvh 540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå